Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55867Nedodržianie protipandemických opatrení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2022, před 3 lety

Viliam Augustín

Znění stížnosti

Vo vlaku EC 141 Ostravan na trati medzi Olomouc-Žilina v čase 10:43-13:33 na území Českej Republiky neboli dodržané protipandemické opatrenia pred šírením ochorenia koronavírusu. Cestujúci nemali nasedené respirátori typu ffp2 či akékoľvek iné prekrytie dýchacích ciest. Revízor bol k tomuto benevolentný a ani raz ich nevyzval, aby si prekryli dýchacie cesty. Tým boli ohrození ostatní cestujúci, ktorí využili toto vlakové spojenie spoločnosti České Dráhy. Zároveň vo vlaku sa nachádzalo viacero domácich zvierat (najmä psy), ktoré neboli vo vyhradených sektoroch vlaku pre prevoz zvierat. Tieto zvierata nemali náhubky a cestujúci boli ohrození v prípade útoku. Revízor ich opäť k tomu nevyzval, aby boli nasadené “košíky” týmto zvieratam. Týmto, v hlbokej úcte, žiadam spoločnosť České Dráhy, aby poučili revízorov o kontrole prekrytia dýchcích ciest v záujme zabráneniu šírenia koronavírusu a dodržiavanie pravidiel pri cestovaní s domácimi zvieratami.


Produkt

EC 141 Ostravan na trase Olomouc-Žilina dňa 18.2. v čase 10:43


Požadované řešení

Uvedomiť revízorov o tomto probléme a zároveň požadovanie od národného dopravcu České Dráhy, aby boli dodržané protipandemické opatrenia.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2022 14:26, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.