Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 11.12.2014 jsem podala na poště Litomyšl doporučený dopis
RR206730652CZ.Tento doporučený dopis byl doručen až 16.12.2014.
Jak je to možné?Tímto datem nám vypršela lhůta pro výplatu u pojišťovny,která se teď brání tím ,že žádost měla být doručena nejpozději do 15.12.2014.
Ráda bych se zeptala kdo mi teď uhradí nemalé vzniklé škody?
Jak je možné ,že doporučený dopis cestoval 5 dní !!! k adresátovy.
Zaplatila jsem si u pošty za službu ,kterou mi neposkytly.
Jak postupovat ?
Úhrada vzniklé škody.
|
Tweet |
Pokud byla zvolena služba s deklarovaným datem dodání, mohla by pošta za škodu odpovídat, pokud by škody byla nutných následkem porušení povinnosti.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.