Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Už několikrát se mi stalo, stejně jako dnes, že moje místo v otevřeném vagónu, bylo přehozeno do vagónu s kupé. Pro mne jako pro studentku, která jede 5 hodin tímto vlakem je toto velice nepříjemné, jelikož nemohu dělat věci do školy. Malinký stoleček pro 6 lidí je na počítač a ostatní věci velice nedostačující. Také pobyt tak dlouho s ostatníma 5 lidma v malinkém kupé je v této covidové době opravdu nepříjemný. Navíc s přítelem si vždy koupíme jízdenku vedle sebe a pak skončíme každý v jiném kupé.
Byla bych velice ráda kdybych měla místo, které si koupím.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.