Společnost


Digital Shop s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55874Předžalobní výzva -poslední pokus o smír

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 13 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2022, před 3 lety

Petr Ježek

Znění stížnosti

Obdržel jsem Předžalobní upomínku - poslední pokus o smír ve které odesílatel Digital Shop s.r.o., požaduje částku 627Kč jako úhradu zmařeného poštovného ve výši 127Kč + pokuta 500Kč. Před 4 lety jsem si z obchodu RGBshop objednal zboží a mělo být dodáno do 5 pracovních dní. Bohužel se tak nestalo a ani nepřišla žádná informace proč není dodáno v termínu, objednávku jsem na základě nedodržení doby dodání zrušil, nic méně po dalším měsíci mi zboží přesto zaslali. Poté přišel email, že pokud platba 617,00Kč /poštovné+pokuta/ nepřijde do týdne předá moji IP adresu exekutorské společnosti. Další pokusy o jakýkoliv kontakt byly marné. Na předžalobní výzvě není uveden jakýkoliv kontakt nebo osoba, která to vyřizuje.


Produkt

ovladač pro Playstation 3 PS3


Požadované řešení

Zrušení předžalobní výzvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2022 14:54, před 3 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek nikdy nebyl uzavřen, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

Předžalobní výzva má účinky až v případě soudního sporu, kdy by společnost v případě úspěchu mohla požadovat úhradu účelně vynaložených nákladů. Přestože tedy tato upomínka nemá žádné právní účinky, je vhodné kontaktovat podnikatele a rozporovat jeho nárok.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na bezplatnou linku právní poradny na čísle 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2022 23:21, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.