Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#55880Nevyžádana služba

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 27 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2022, před 3 lety

Lenka Sůvová

Znění stížnosti

Dobrý den dnešní den 18.02.2022 mi začaly chodit sms z čísel 90302,90440,90930,90930099, z odkazěm a pokud chci službu at napiši ano .V tu samou chvilku mi začalo chodit ano aniž bych ho ja poslala a z mého učtu u vodafone se strhlo již více než 500kč. hned jsem na vodafon volala pan mi učet zablokoval a zdělil že se muže ještě nějaká častka během 24 hodin strhnout.


Požadované řešení

chtěla bych vratit své peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2022 15:26, před 3 lety

Následující vyjádření se týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu (společnost DIMOCO).

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.2.2022 09:34, před 3 lety

Dobrý den, My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění. Co je DIMOCO? DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal. Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např. Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet! Co DIMOCO není? DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb. Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby? Pokud potřebujete další informace týkající se této záležitosti, zavolejte na bezplatné číslo, kde vám profesionální agenti poskytnou zákaznickou podporu. Servisní a kontaktní centrum je spotřebitelům zdarma k dispozici: mobileinfo.biz / E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz S pozdravem servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 10:45, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.3.2022 18:58, před 3 lety


Lenka Sůvová

Firma Dimoco byla vstřícná a domluvili jsme se na vrácení 297 Kč s tím že mi pošle dobropis do 15 dnů zatím tedy čekám zda splní co slíbila zbytek peněz bylo z cisel90309099 a 90930099, ty nám nepatří zdelila firma Dimoco .Nyní tedy čekám alespoň na část penez

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2022 11:17, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, zda jí byla vrácena dohodnutá částka, případně o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.9.2022 13:46, před 2 lety


Lenka Sůvová

Firma Dimoco mi 297 kč vratila ostatní hotovost jsem nedostala zbytek bylo od jiné společnosti která peníze nevratila

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2022 16:53, před 2 lety

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s částečným dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.