Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#55881Neukončení smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2022, před 3 lety

Luděk Veselý

Znění stížnosti

Dne 29.12.2021 jsem podal písemně výpověď smlouvy /č. smlouvy ***, datum uzavření smlouvy 14.07.1995, smlouva televize + internet/ na pobočce firmy Vodafone v Břeclavi. Jeden výtisk výpovědi jsem si nechal potvrdit a uložil jsem si jej. Poté jsem volal do firmy Vodafone, byl jsem přepojen na pí Hanušovou a ta mi sdělila, že modem a set top box musím vrátit do 16.01.2022. To jsem učinil dne 13.01.2022 na pobočce firmy Vodafone v Olympii Brno, taktéž jsem si vše nechal potvrdit a výtisk jsem si uložil.
19.01.2022 mi přišla zpráva "Došlo ke zrušení hlavní služby ale pronájem zařízení máte stále aktivní". Volal jsem opět do Vodafone, hovořil jsem s pí Klárou Příbrskou, té jsem odeslal mail /výpověď, odevzdání zařízení/, ta mi potvrdila příjem a vše odeslala Vodafone. Následně mi přišlo "Poslední vyúčtování" 622,- Kč, tuto částku jsem 04.01.2022 odeslal ve prospěch vodafone , ten mi 05.01.2022 potvrdil příjem platby /SMS/. Dne 04.02.2022 mi přišlo opět "Poslední vyúčtování", tentokráte 95,- Kč, ty jsem uhradil, dne 06.02.2022 mi Vodafone příjem platby potvrdil, ale výpověď smlouvy číslo 3773215 podané 29.01.2021 nepotvrdil. Na vše mám doklady potvrzené z poboček Vodafone. Ing. Luděk Veselý


Produkt

Smlouva číslo *** /Internet + televize/ uzavřena 14.07.1995, vypovězena 29.01.2021


Požadované řešení

Ukončení řádně vypovězené smlouvy s Vodafone číslo *** uzavřené dne 14.07.1995, vypovězené 29.01.2021, vrácení zařízení dne 13.01.2022.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2022 10:04, před 3 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel učinil vše podle pokynů podnikatele, měla mu být smlouva ukončena. Protože měla být ukončena, neměl by mít podnikatel nárok na účtování dalších poplatků.

Spotřebitel tak může vyúčtování reklamovat a to přímo u podnikatele. Pokud by spotřebiteli nebylo vyhověno, může se se svým nárokem obrátit na Český telekomunikační úřad.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.3.2022 10:20, před 3 lety

Dobrý den, pane inženýre, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.3.2022 14:12, před 3 lety


Luděk Veselý

Dobrý den, již 08.03.2022 jsem se vyjádřil ke komentáři firmy Vodafone a odeslal jsem vám e-mail.
Pokud jste nic neobdrželi, zasílám znovu viz. soubor

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2022 12:56, před 3 lety

Stížnost přeřazujeme zpět na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.3.2022 08:22, před 3 lety

Dobrý den, pane Veselý, odpověď na Vaši reklamaci Vám byla zaslána písemnou formou na Vaši adresu dne 11. 3. 2022. Věřím, že se tak celá záležitost vyřešila. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky



Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.3.2022 00:04, před 3 lety


Luděk Veselý

V příloze zasílám podstatnou část dopisu od Vodafone /dopis je podepsán pí Lenkou Pilnou/, nikde jsem však nenašel akceptaci mé výpovědi podané dne 29.12.2021 /což je před 82-mi dny/. Proto žádám i VašeStížnosti.cz o vyjádření, zda je tento dopis možno považovat za akceptaci mé výpovědi firmě Vodafone.
Tomuto dopisu však předcházela šikana od pí Lenky Besperátové. 10.03.22 mi napsala :"Napište mi 2. a 4. číslici z Administrátorského hesla, pokud si na něj nevzpomínáte, vyplňte tiskopis". To jsem udělal a odeslal. Druhý den mi pí Besperátová napsala abych ji zaslal IČ. Což jsem nemohl udělat jelikož žádné nemám. Jsem starobní důchodce a již dávno nepodnikám. Samozřejmě žádné Administrátorské heslo neposlala. Komunikace s Vodafone je jednostranná. Ze strany Vodafone mi přicházejí maily a SSM, ale já se s Vodafone nemohu spojit. Pokud zadám své telefonní číslo, tak následuje- Zadané číslo není aktivní číslo Vodafone. Pokud zadám mail, následuje- Na vaši e-mailovou adresu jsme zaslali odkaz pro ověření. Pokud jste odkaz neobdrželi, nemáte přihlášení e-mailem aktivní. Ing. Luděk Veselý

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2022 15:28, před 3 lety

Domníváme se, že výpověď byla akceptována a v návaznosti na to došlo k zániku závazku. Dle odpovědi společnosti (v příloze) došlo v rámci dohody k ukončení služeb již 3. 1. 2022, přestože měl závazek původně trvat do 28. 1. 2022.

Spotřebitel by tak již vůči společnosti neměl mít žádné závazky.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla potvrdit naši domněnku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.3.2022 14:42, před 3 lety

Dobrý den, pane Veselý, Vaše žádost o ukončení byla akceptována a k ukončení došlo před uplynutím výpovědní lhůty, tak jak jste byl v dopise informován. Vůči naší společnosti již nemáte žádný závazek vztahující se k této dané smlouvě. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.3.2022 21:50, před 3 lety


Luděk Veselý

Dobrý večer, především děkuji Službě VašeStížnosti.cz za velikou pomoc ve sporu mé osoby s firmou Vodafone.
Pokud by firma Vodafone akceptovala výpověď smlouvy mnou podané 29.12.2021 bez obstrukcí a zaslala mi dopis o ukončení smlouvy, bylo by vše v naprostém pořádku bez zbytečných emocí.
Jsem přesvědčen, že firma Vodafone nemá zapotřebí provádět nátlak a obstrukce vůči svým klientům a pokud upustí od těchto praktik, tak se k ní bývalí klienti budou opět vracet.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 10:13, před 3 lety

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.