Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobry den, podavam stiznost na ridice autobusu c. 603, ktery mi 20/2/2022 nejen nedal prednost, ale pri prechazeni po prechodu pro chodce malem prejel. Stalo se pre prijezdem do zastavky U Kauflandu asi ve 12:10 hod. Byla jsem v polovine prechodu a ridic nezastavil, rychle projel. Prestoze je ridicu nedostatek, takovi hulvati do MHD nepatri. Prosim o zpetnou vazbu, jak bude ma stiznost vyrizena.
Dekuji a zdravim
Ing. D. Pokorna
20/2/2022 autobus 603 ve 12:10 u Kauflandu smer Oaza
Potrestani ridice - dutka, pokuta
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.