Společnost


AutoESA a.s.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#55887Neobdržel benefitů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 11 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2022, před 3 lety

Vera Karbulkova

Znění stížnosti

Při koupi vozidla s již dost špatnými předními pneumatiky společnost opoměla dle své propagující reklamě mi nabídnout sadu kol.Když jsem si byla prodloužit provozní značky bylo mi sděleno, že se diví ba kola nebo slevový kupón nebo slevu na vozidle jsem nárok měla. No jako útěchu mi manažerka před očima přislíbila dálniční známku. Ještě že je člověk nevěřící a na dálnici jsem se nevydává ani tento bonus jsem nedostala na provozní značku *** není evidence. Takže bonus byl v ceke tě věci takový pneumatiky jsem si koupila a na dálnici nejezdím. Měli by jste zvážit reklamu kterou máte poměrně všude stručně řečeno nic z toho jsem nedostala.


Požadované řešení

Pneu už jsem si musela koupit sleva mi je prakticky na nic. Dálniční známka na provozní značky taky to budu mít dřív SPZ pakliže máte trochu odpovědnosti požadují Dálniční známku na SPZ a věřte, že to rozhodně nepokryje ani koupi pneu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2022 10:12, před 3 lety

Jestliže spotřebitel naplnil všechny podmínky, které si pro uplatnění benefitu společnost určila, má spotřebitel právo tento benefit požadovat.

Vzhledem k tomu, že benefit poskytnut nebyl, může podnikatel na základě dohody spotřebiteli nabídnout "náhradní plnění" (např. zmíněnou dálniční známku). Pokud by spotřebitel dálniční známku nevyužil, může navrhnout jiné plnění (např. přiměřenou slevu).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2022 23:20, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.