Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Do začátku února 2022nebyl jediný problém v přihlášení. V polovině února přišlo oznámení o změně přihlášení. Vyplnil jsem požadované údaje a chtěl jsem se přihlásit, jenže na registraci už požadovali naprosté nesmysly. Ve večerních hodinách18 02.2022jsem zašel na pobočku Vodafone v Praze 4 Roztylská 2321 Obsluhující pracovník mi tam napsal různá čísla. Jedno z nich bylo heslo. Zkusil jsem se znovu přihlásit. Bohužel neúspěšně. 19.2.2022 v dopoledních hodinách jsem se dostavil na tutéž pobočku se svou manželkou P. D. od které chtěli přihlášení, přestože Wifi, které používá platíme z účtu na kterém jsem uveden já. Předložil jsem pracovníkovi na zmiňované pobočce jím požadovaný občanský průkaz a nadiktoval svou e-mail adresu. Když jsem se chtěl dnes přihlásit nebyl jsem úspěšný. Jestliže pracovníkům společnosti Vodafone vadí, že jsem klientem Vodafone přejdu k jiné společnosti. Pinkas Karel
Přestaňte obtěžovat s nesmyslnými hesly.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Pinkasi, je mi líto, pokud Vám nefunguje přihlášení do Vaší internetové samoobsluhy. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Naše společnost je povinna chránit osobní údaje zákazníků, z tohoto důvodu ověřujeme totožnost vlastníka smlouvy právě administrátorským heslem. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.