Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Aktivolal jsem si herní bonusi na online hry podmínky hry jsem splnyl ale nic mi nebylo pře psáno na můj účet pro to že mi došel kredit a kouknul jsem kolík mi Este zbývá protočit abych dostál ativovanej bonus zbývalo pár korun tak jsem si dobyl a aktivoval novy bunus ale ani ten jsem nedostál tak kde je chyba když jsem splnyl věškeré podmínky a přitom je psano u toho bonusů že byl využit ale jak jsem ho mohl využít když jsem ho nedostál
Hry online
No aby bonusi které jsem si aktivoval tak aby my byly přepsání na můj účet a aby jste zlepšily herny bunusi na online hry tak aby po podmínek splnění aby si každý vybral ten bonus tak že si to aktivuje nebo výběrem sám na moje bonusi
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel naplnil všechny podmínky pro obdržení bonusu, je podnikatel povinen tento bonus poskytnout. Pokud by tak neučinil, mohl by jednat v rozporu s podmínkami, které si sám vytvořil.
Jestliže se spor nepodaří vyřešit smírně, může se spotřebitel obrátit na dozorový orgán. Státní dozor v oblasti hazardních her vykonává Celní správa (kontaktní údaje jsou k dispozici zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/kontaktujte-nas.aspx).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.