Společnost


SAZKA a.s.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#55891Nebyli mi přepsání herní bunusi které jsem si aktivoval

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 15 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2022, před 3 lety

Michael Dušek

Znění stížnosti

Aktivolal jsem si herní bonusi na online hry podmínky hry jsem splnyl ale nic mi nebylo pře psáno na můj účet pro to že mi došel kredit a kouknul jsem kolík mi Este zbývá protočit abych dostál ativovanej bonus zbývalo pár korun tak jsem si dobyl a aktivoval novy bunus ale ani ten jsem nedostál tak kde je chyba když jsem splnyl věškeré podmínky a přitom je psano u toho bonusů že byl využit ale jak jsem ho mohl využít když jsem ho nedostál


Produkt

Hry online


Požadované řešení

No aby bonusi které jsem si aktivoval tak aby my byly přepsání na můj účet a aby jste zlepšily herny bunusi na online hry tak aby po podmínek splnění aby si každý vybral ten bonus tak že si to aktivuje nebo výběrem sám na moje bonusi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2022 10:19, před 3 lety

Jestliže spotřebitel naplnil všechny podmínky pro obdržení bonusu, je podnikatel povinen tento bonus poskytnout. Pokud by tak neučinil, mohl by jednat v rozporu s podmínkami, které si sám vytvořil.

Jestliže se spor nepodaří vyřešit smírně, může se spotřebitel obrátit na dozorový orgán. Státní dozor v oblasti hazardních her vykonává Celní správa (kontaktní údaje jsou k dispozici zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/kontaktujte-nas.aspx).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2022 09:04, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.