Společnost


Bombex Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:214
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

41%
59%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#55899Elektrická ruční pilka BRENCHIE + Náhradní baterie + Náhradní řetěz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 měsíců 24 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2022, před 3 lety

Zdenka Dvořáková

Znění stížnosti

Jedna baterie pilky se nenabíjí a druhá, která sice funguje, má proražený povrch. Zboží není v originálním obalu, jen v jakési papírová krabici. Návod k použití je pouze v angličtině. Výrobek nemá jakýkoli certifikační štítek. Zásilka neobsahovala fakturu! Zboží neodpovídá obrázku na internetu.


Produkt

Měla to být pilka Brenchie, ale na boku výrobku je pouze nápis VIOLEWORKS, jinak nic.


Požadované řešení

Dávám přednost vrácení peněz. Výrobek nevzbuzuje důvěru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2022 12:48, před 3 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

V případě, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2022 22:30, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.5.2022 20:46, před 3 lety

Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2022 15:25, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.7.2022 11:28, před 2 lety


Zdenka Dvořáková

Dle informací z e-mailu info@nakupdarek.cz jsem zboží odeslala na adresu Rumble stories s.r.o. Žádala jsem o zaslání funkčního zařízení nebo vrácení poněz. Teď čekám na reakci firmy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2022 15:38, před 2 lety

Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby mohla informovat o dalším vývoji (vrácení peněz nebo dodávka nového zboží) a případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2022 10:50, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.9.2022 01:59, před 2 lety


Zdenka Dvořáková

Ze strany Rumble stories s.r.o. jsem dosud neobdržela žádnou odpověď. Nemám tedy ani zboží ani peníze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.10.2022 23:24, před 2 lety

Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.10.2022 20:59, před 2 lety


Zdenka Dvořáková

Dobrý den, text výše uvedené reakce společnosti Rumble (ev. Nakupdarek)je zcela totožný jako jejich reakce ze dne 12.5.2022, k porovnání viz.výše. Text jen okopírovali a nic dalšího neřešili. Na email info@nakupdarek.cz jsem už na stejný text odpovídala podruhé. Zboží bylo vráceno již na jaře a od té doby jsem neobdržela ani peníze ani vyměněné zboží. Po tomto všem bych už od smlouvy chtěla odstoupit a požaduji vrácení peněz (1990 Kč).Domnívám se, že devět měsíců na vyřešení této záležitosti je poměrně dost dlouhá doba.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2022 13:15, před 2 lety

Děkujeme za odpověď.

S ohledem na to, že jsou odpovědi společnosti stále stejné a odkazují na e-mailovou adresu, ze které nekomunikují, doporučujeme spotřebitelce, aby zvážila předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Dále se spotřebitelka může obrátit na Českou obchodní inspekci (viz původní vyjádření).

Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby mohla informovat zda (a případně jaké) možnosti využije.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.2.2023 18:29, před rokem


Zdenka Dvořáková

Hodnocení:

Komentář: Stížnost byla zdárně ukončena. Firma zaslala nové zboží.