Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jedna baterie pilky se nenabíjí a druhá, která sice funguje, má proražený povrch. Zboží není v originálním obalu, jen v jakési papírová krabici. Návod k použití je pouze v angličtině. Výrobek nemá jakýkoli certifikační štítek. Zásilka neobsahovala fakturu! Zboží neodpovídá obrázku na internetu.
Měla to být pilka Brenchie, ale na boku výrobku je pouze nápis VIOLEWORKS, jinak nic.
Dávám přednost vrácení peněz. Výrobek nevzbuzuje důvěru.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
V případě, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dle informací z e-mailu info@nakupdarek.cz jsem zboží odeslala na adresu Rumble stories s.r.o. Žádala jsem o zaslání funkčního zařízení nebo vrácení poněz. Teď čekám na reakci firmy.
Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby mohla informovat o dalším vývoji (vrácení peněz nebo dodávka nového zboží) a případně stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Ze strany Rumble stories s.r.o. jsem dosud neobdržela žádnou odpověď. Nemám tedy ani zboží ani peníze.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Dobrý den, text výše uvedené reakce společnosti Rumble (ev. Nakupdarek)je zcela totožný jako jejich reakce ze dne 12.5.2022, k porovnání viz.výše. Text jen okopírovali a nic dalšího neřešili. Na email info@nakupdarek.cz jsem už na stejný text odpovídala podruhé. Zboží bylo vráceno již na jaře a od té doby jsem neobdržela ani peníze ani vyměněné zboží. Po tomto všem bych už od smlouvy chtěla odstoupit a požaduji vrácení peněz (1990 Kč).Domnívám se, že devět měsíců na vyřešení této záležitosti je poměrně dost dlouhá doba.
Děkujeme za odpověď.
S ohledem na to, že jsou odpovědi společnosti stále stejné a odkazují na e-mailovou adresu, ze které nekomunikují, doporučujeme spotřebitelce, aby zvážila předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Dále se spotřebitelka může obrátit na Českou obchodní inspekci (viz původní vyjádření).
Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby mohla informovat zda (a případně jaké) možnosti využije.
Hodnocení:
Komentář: Stížnost byla zdárně ukončena. Firma zaslala nové zboží.