Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.6.2014jsem si zakoupila systémovou žehličku Philips GC 7635/30 za 3999,-Kč. .Dle letáku má žehlička stálý výstup páry až 120 g/min a parní ráz 240 g. Po vyzkoušení žehlička nenabízí žádný stálý výstup páry, pouze po stisku tlačítka - parní ráz. Kontaktovala jsem pro radu i infolinku Philips, popsána závada a doporučena žehlička vrátit, výstup páry musí probíhat.
Reklamace ze dne 12.7.2014 mi nebyla uznána , popsáno jen - nezjištěna závada, ale neuvedeno, proč byla reklamace zamítnuta. Žehličku nepoužívám, protože je nefunkční a nevím, na koho se obrátit. Nelze žehlit tak, abych 2 hodiny mačkala tlačítko - tímto způsobem bych ji úplně odrovnala. Žádám firmu o uznání reklamace a vrácení peněz.
Systémová žehlička Philips GC 7635/30, EAN 8710103650256
Žehličku v této hodnotě jsem si zakoupila, abych si udělala radost a usnadnila si práci. Radost mi tedy nepřinesla, pokaždé při pohledu na krabici s výrobkem za 4000,-Kč, který nepoužívám je mi líto špatné investice. Požaduji vrácení peněz, již nemám k tomuto výrobku důvěru.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Prodávající dále odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Nesplňuje-li věc některé z výše uvedených podmínek (v tomto případě se bude jednat o popsané vlastnosti zboží), může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
Dobrý den,
pokud se na žehličce vyskytuje v záruční době závada, máte právo žehličku reklamovat u svého prodejce nebo přímo v autorizovaném servisu. Žehličku jste u nás reklamovala před 1/2 rokem, žehlička byla odeslána do autorizovaného servisu Philips, kde se udávaná závada neprojevila, žehlička napařovala a měla všechny udávané vlastnosti popisované výrobcem. K vyřízené reklamaci jste obdržela servisní protokol z autorizovaného servisu.
Pokud tedy žehlička nenapařuje, zašlete jí na naší adresu k reklamaci, přiložte kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a napište preferovaný způsob vyřízení. Reklamaci adresujte k mým rukám.
Děkuji.
S pozdravem
Martin Plicka
Supermarket EVA.cz
Stížnost uzavíráme z důvodu nereakce spotřebitelky.