Společnost


Zásobování a.s.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#5590Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2015, před 10 lety

Marcela Ambrozová

Znění stížnosti

Dne 9.6.2014jsem si zakoupila systémovou žehličku Philips GC 7635/30 za 3999,-Kč. .Dle letáku má žehlička stálý výstup páry až 120 g/min a parní ráz 240 g. Po vyzkoušení žehlička nenabízí žádný stálý výstup páry, pouze po stisku tlačítka - parní ráz. Kontaktovala jsem pro radu i infolinku Philips, popsána závada a doporučena žehlička vrátit, výstup páry musí probíhat.
Reklamace ze dne 12.7.2014 mi nebyla uznána , popsáno jen - nezjištěna závada, ale neuvedeno, proč byla reklamace zamítnuta. Žehličku nepoužívám, protože je nefunkční a nevím, na koho se obrátit. Nelze žehlit tak, abych 2 hodiny mačkala tlačítko - tímto způsobem bych ji úplně odrovnala. Žádám firmu o uznání reklamace a vrácení peněz.


Produkt

Systémová žehlička Philips GC 7635/30, EAN 8710103650256


Požadované řešení

Žehličku v této hodnotě jsem si zakoupila, abych si udělala radost a usnadnila si práci. Radost mi tedy nepřinesla, pokaždé při pohledu na krabici s výrobkem za 4000,-Kč, který nepoužívám je mi líto špatné investice. Požaduji vrácení peněz, již nemám k tomuto výrobku důvěru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2015 14:16, před 10 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Prodávající dále odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,

a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,

c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Nesplňuje-li věc některé z výše uvedených podmínek (v tomto případě se bude jednat o popsané vlastnosti zboží), může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.2.2015 18:33, před 10 lety

Dobrý den,

pokud se na žehličce vyskytuje v záruční době závada, máte právo žehličku reklamovat u svého prodejce nebo přímo v autorizovaném servisu. Žehličku jste u nás reklamovala před 1/2 rokem, žehlička byla odeslána do autorizovaného servisu Philips, kde se udávaná závada neprojevila, žehlička napařovala a měla všechny udávané vlastnosti popisované výrobcem. K vyřízené reklamaci jste obdržela servisní protokol z autorizovaného servisu.

Pokud tedy žehlička nenapařuje, zašlete jí na naší adresu k reklamaci, přiložte kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a napište preferovaný způsob vyřízení. Reklamaci adresujte k mým rukám.

Děkuji.

S pozdravem
Martin Plicka
Supermarket EVA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 12:05, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.