Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#55901Neuznaný bonus z předobjednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 22 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2022, před 3 lety

Tomáš Horáček

Znění stížnosti

Dobrý den.

Dne 13.02.2022 jsme udělal na stránce samsung.cz předobjednávku tabletu Galaxy Tab S8 Ultra (14,6" 5G). V rámci předobjednávky k němu dávají klávesnici s touchpadem za 1 Kč. Zároveň jsem od servisního střediska Samsung obdržel slevový kód ve výši 15% na nákup na výše zmíněných stránkách jako omluvu.

Udělal jsem objednávku, kde jsem uplatnil slevový poukaz, který se odečetl a objednávka mi byla potvrzena v emailu.
Vzhledem k tomu, že jsem před tím objednával Samsung S22 ULTRA, kde jsou sluchátka jako bonus dodávány přes voucher, neřešil jsem chybějící klávesnici jako bonus v potvrzení.
Následující den jsem ale nepsal společnosti přes chat na webu. Tam mi napsali, že nejde uplatnit tato sleva (omluva od servisu) na zboží uvedené před méně jak 2 měsíci (u S 22 Ultra to šlo - přímo na eshopu svítila sleva 1300 Kč - mám využito v jiné objednávce) a že mám objednávku stornovat a udělat znovu, tentokrát bez voucheru. Tedy bez slevy 5.000 Kč.
Mám video z plochy telefonu, kde je jasně vidět, že při objednání tabletu ve variantě 5G se klávesnice nepřidá automaticky.
Společnost se odvolává, že nejde využít vice akcí v rámci předobjednávky a že je to ve VOP. Zde jsme to nenašel. Navíc, u S22 ULTRA to jde.


Produkt

Předobjednávka Galaxy Tab S8 Ultra (14,6" 5G) s krytem s klávesnicí a touchpadem za 1 Kč.


Požadované řešení

Doplnění objednávky o bonus dle nabídky z předobjednávky
nebo
Zaslání slevového voucheru pro získání bonusu k předobjednávce za 1 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2022 10:31, před 3 lety

Při uplatňování slevových poukazů platí podmínky určené prodávajícím - ten si tak může určit, za jakých podmínek poukaz bude možné uplatnit. Při zběžné kontrole VOP jsme na zmíněné omezení nenarazili, nicméně je možné, že se toto omezení nachází ve smluvních podmínkách přímo u poukazu, který spotřebitel obdržel.

Obecně není možné, aby prodávající zrušil objednávku bez udání důvodu. Lze tak učinit ze zákonných důvodů, či dohodou. Vzhledem k tomu, že z popisu nevyplývá, že by tato podmínka byla splněna, je prodávající povinen zboží dodat za cenu, za kterou si spotřebitel zboží objednal.

Přestože mohlo jít o chybu systému, jedná se o systém prodávajícího, který za něj nese zodpovědnost. Dle našeho názoru vycházejícího z popisu spotřebitele se domníváme, že nedojde ani k neúměrnému zkrácení podnikatele - spotřebitel tak má právo na obdržení objednaného zboží.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.3.2022 12:54, před 3 lety

Dobrý den,

dle dostupných interních informací je Váš podnět řešen v rámci našeho kontrolního oddělení. S ohledem na tuto skutečnost Vás požádáme o vyčkání na výsledek prošetření ze strany příslušného oddělení, o kterém budete informován v konečném stanovisku.

Děkujeme Vám za pochopení.

S pozdravem

Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.3.2022 10:29, před 3 lety


Tomáš Horáček

Společnost Samsung mi přes oddělení VOC odmítla uznat slevu. Poslali mi pouze slevový kód na klávesnici, ale odmítají mi uznat slevu 15%, kterou jsem dostal z jejich servisu. Když jsem se ptal, kde ve VOP je uvedeno, že to nejde použít na nové produkty, tak mi napsali, že tato sleva se neřídí dle VOP. Na zprávě ze servisu také není uvedeno nějaké omezení pro slevu, pouze nutnost uplatnění do 14 dní. Nemohu tedy předpokládat jinak, než se společnost "prostě rozhodla", aniž by někde nastavila jasná pravidla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2022 14:24, před 3 lety

Slevové poukazy se řídí smluvními podmínkami. Nemusí se nutně jednat o VOP - slevové poukazy mohou mít vlastní úpravu. Je však nutné, aby byl o možnosti uplatnění poukazu spotřebitel informován. Dle nám dostupných informací spotřebitel o podmínkách použití slevového poukazu poučen nebyl, navíc společnost stále neoznačila ustanovení, které by uplatnění slevy na nové produkty omezovalo.

Z výše uvedeného důvodu se domníváme, že zákazník je v tomto případě v právu a měl by mít možnost uplatnit slevový poukaz na produkt, který si vybral.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla označit ustanovení, které omezuje možnost uplatnění slevy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 16:55, před 2 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.