Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den.5.1.2022 jsem byla reklamovat telefon,ktery se po aktualizaci jiz nazapnul.
Cekala jsem mesic na reklamaci.Po ukonceni reklamace jsem sla na prodejnu,kde jsem zadala o vraceni penez.Vedouci prodejny mi rekl,ze do 14 dnu budu mit penize na ucte.Samozrejmne ze se tak nestalo.Penize nikde,telefon nikde.Po nekolika urgencich na infolince,je mi stale do kola opakovano,ze to budou urgovat.Ale bez vysledku.Takze jsem uz mesic a pul bez mobilu a bez penez.Bohuzel mam od okey doma jeste pracku a mycku, a dalsi dva mobilni telefony,kteroe si hodlam radeji pri potizich opravit v servisu na svoje naklady.S touhle spolecnosti nechci mit nic spolecneho.
Telefon poco M3.
Okamzite vraceni penez
|
Tweet |
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje. Po odstoupení od smlouvy má podnikatel povinnost do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vrátit spotřebiteli kupní cenu.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
záležitost evidujeme jako vyřízenou v řádném termínu vrácením peněz.
Děkujeme za spolupráci.
Tým OKAY.
Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.
Dle vyjádření spotřebitelky byly finanční prostředky po uplynutí termínu vráceny. Stížnost tak uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.