Společnost


Auctio Energia s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55910Nemožnost komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 10 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2022, před 3 lety

Jan Hanslian

Znění stížnosti

Na adresu uvedenou v obchodním rejstříku pošta vrací doporučený dopis s uvedením, že adresát je na uvedené adrese neznámý.
Telefon nebo e-mailovou adresu se mi nepodařilo zjistit.


Produkt

Potřebuji zrušit plnou moc, kterou před několika lety této firmě dala manželka.


Požadované řešení

Zjistit, jak je možné se s firmou spolehlivě spojit, aby převzala zaslanou korespondenci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2022 12:04, před 3 lety

Smluvní zastoupení vzniká na základě ujednání stran (zmocnitele a zmocněnce). Jedním z důvodů zániku zmocnění je dle § 448 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, i odvolání zmocnění. Odvolání zmocnění (= laicky odvolání/zrušení plné moci) je jednostranný právní úkon, k jehož účinnosti není třeba, aby bylo druhou stranou (zmocněncem) akceptováno. Je však nutné, aby zmocněnci bylo odvolání známo. K tomu postačí, pokud ho o něm zmocnitel dostatečně adresným způsobem informuje. Odvolání zmocnění proto doporučujeme zaslat primárně doporučeným dopisem (Brno-střed, Veveří, Lidická 700/19), patrně lze využít i e-mail, který společnost uvádí jako svůj kontaktní (e-mail: info@auctio-energia.cz). Nejjistější cesta je zvolit obě varianty a zmocnění odvolat "duplicitně".

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2022 22:29, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2022 23:19, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.