Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#55920#54476Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2022, před 3 lety

Jarmila Zahradníková

Znění stížnosti

Dobrý den, v pátek 18.2. mně volal pracovník Okay nábytek, navrhl řešení, že mám stornovat objednání nedodané komody Aster a mám ji objednat a zaplatit znovu. Rovněž přislíbil, že s vrácením peněz za zaplacenou a nedodanou komodu nebudou problémy.
Hned v pátek jsem zaplatila komodu / po dohodě/ v původní ceně, znovu nabíhá dodací lhůta 4- 8 týdnů, objednávka je nyní vedena pod č. 9922159204. Tudíž budu čekat na vrácení peněz dodání komody.

Chci vám poděkovat za vaši pomoc, bez vás by se asi nic nedělo. Když to půjde dobře, komodu možná dostanu skoro po roce od objednání.

S pozdravem Jarmila Zahradníková


Požadované řešení

Sleva za nedodání v termínu mně nebyla poskytnuta, jen nová objednávka byla vystavena na původní cenu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2022 16:42, před 3 lety

Tato stížnost je již řešena pod číslem 54476. Informace obsažené v této stížnosti budou doplněny k původní stížnosti, a tato stížnost bude uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2022 12:43, před 3 lety

Dobrý den,

prosíme tedy dTest o uzavření na základě jejich vyjádření.

Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.