Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, v pátek 18.2. mně volal pracovník Okay nábytek, navrhl řešení, že mám stornovat objednání nedodané komody Aster a mám ji objednat a zaplatit znovu. Rovněž přislíbil, že s vrácením peněz za zaplacenou a nedodanou komodu nebudou problémy.
Hned v pátek jsem zaplatila komodu / po dohodě/ v původní ceně, znovu nabíhá dodací lhůta 4- 8 týdnů, objednávka je nyní vedena pod č. 9922159204. Tudíž budu čekat na vrácení peněz dodání komody.
Chci vám poděkovat za vaši pomoc, bez vás by se asi nic nedělo. Když to půjde dobře, komodu možná dostanu skoro po roce od objednání.
S pozdravem Jarmila Zahradníková
Sleva za nedodání v termínu mně nebyla poskytnuta, jen nová objednávka byla vystavena na původní cenu.
|
Tweet |
Tato stížnost je již řešena pod číslem 54476. Informace obsažené v této stížnosti budou doplněny k původní stížnosti, a tato stížnost bude uzavřena.
Dobrý den,
prosíme tedy dTest o uzavření na základě jejich vyjádření.
Děkujeme.