Společnost


Ragazza s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5593Pokažená reklamace - zničení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2015, před 10 lety

Viktorie Vassilyeva

Znění stížnosti

Dobrý den, jsem velice smutná z chování této firmy Ragazza v Teplicích. Odnesla jsem jim tam poprvé reklamaci ne zrovna levné kabelky zn. Guess (cena 3 432,-), kde na uchu kabelky se odlouplo černé lemování. Krásně mi to opravili, byla jsem spokojená. Načež měsíc na to, se odlouplo černé lemování i na druhém uchu a to původní lemování také spadlo. Šla jsem poprosit prodavačku, aby mi lemování zase doplnili, že to nevypadá hezky, když je to místy odlouplé. Sepsali jsme tedy 2. reklamaci. Když jsem si přišla pro kabelku v prosinci po druhé reklamaci, ucha byli zcela vyměněný. Dodali bez mého přání a svolení kožený odporný ucha (nejhorší práce kožedělníka, kdy jsem viděla). Ta kabelka vypadá nyní lacině, švy absolutně nesedí, barva je úplně jiná, než původní a materiály k sobě vůbec nepasují!!! Kdo se je prosil aby udělali takovou hloupost. Pan majitel se bránil tím, že ta oprava byla drahá (500,- Kč). Navíc byl to telefonu velice nepříjemný, když se mnou ohledně toho mluvil, že ho prý nezajímá, zdali kabelku nechci na veřejnosti nosit (bych se ostudou propadla)! A to v tom podniká?! "V 2. reklamaci paní prodavačka napsala Reklamace-loupají se uši kabelky, zaškrtnuto bylo: a) oprava zboží." Nepsali jsme tam žádný text, klientka požaduje nové kožené uši!

Kabelka vypadá nyní hůř než od vejtnamců (o černém lemování na sešité obyčejné bledé kůži se nedá ani mluvit). Jsem z toho opravdu nešťastná, chci původní ucha. Ihned jsem podala třetí reklamaci, že s tím nesouhlasím a chci původní ucha zpět, teď prý kabelku poslali zpět s nějakým textem, že mám smůlu, že si myslí o reklamaci, že je dobře provedená. Tak kde to jsme??? Prosím o pomoc. Myslím si, že opravdu kabelku zcela zničili, vzhled kabelky prostě vůbec nesedí a je to odporná laciná práce. Ucha jistě vyhodili, proto teď nechtějí s tím nic dělat.


Produkt

Kabelka Guess VG454023 barva BLACK


Požadované řešení

Požaduji vrátit původní ucha a budu spokojená. Nebo vrátit peníze, vyměnit zboží cokoli.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2015 14:24, před 10 lety

Opravou se rozumí odstranění vady. Vada by měla být odstraněna způsobem, který odpovídá její povaze. Prodávající je dle stanoviska Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. Cpj 40/82, povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena.

Není-li to možné, spotřebitelka má právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.2.2015 11:10, před 10 lety

Dobrý den, opravu jsme provedli s mimořádnou odbornou péčí. Oslovili jsme nejlepší brašnářství v Praze s žádostí o výrobu nových kožených držadel, protože opravovat stále dokolo zátěrky hran držadel nemá smysl. Zátěrky hran držadel vyrobených ze syntetiky praskají u všech typů kabelek - bez ohledu na to, zdali je kabelka za pár stovek nebo mnoho tisíc korun. Jak mi potvrdil ing. Ivo Horňák ze znaleckého ústavu IQC (International Quality Control) ze Zlína, většina firem řeší tuto vadu tak, že ji zamítá. Samotná IQC zamítá 95% spotřebitelských reklamací týkajících se právě těchto zátěrek. My se snažíme jít jinou cestou - našli jsme si firmu, která je schopná tuto vadu opravít, stejně jako umí vyrobit nová držadla z kůže, čímž se celý problém definitivně řeší - protože kožená ucha zátěrky nepotřebují. Někdy lze tuto vadu opravit, někdy se vada i po opravě vrací stále dokola. To závisí na tom, jak měkká či tuhá jsou držadla, jak často zákaznice kabelku nosí a jak moc ji zatěžuje. Ve výše uvedeném případě jsme požádali brašnáře, aby nechal vyrobit nová ucha ve stejné barvě - domnívali jsme se, že zákaznice bude spokojená a bude mít radost, že se její kabelka "zhodnotila" tím, že má ucha z kůže a problém zátěrky hran už ji nebude trápit. Mimochodem, oprava nebyla levná - ale řekli jsme si, že u kabelky Guess se to vyplatí a zákaznice bude mít radost. Bohužel některým zákazníkům se nelze zavděčit. Z našeho pohledu je reklamace vyřešena opravou, po které je stav kabelky lepší než před opravou. Ještě dodávám, že zákaznice kabelku koupila s 20% slevou - ceníková cena kabelky byla 4.290 Kč. Takže když to shrnu: Zákaznice od nás dostala slevu na kabelku ve výši 858 Kč, nová ucha z kůže za cenu cca 500 Kč a přesto je smutná z chování naší firmy. Tak to opravdu nechápu.
ing. Libor Vinklát
Ragazza s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 12:06, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.