Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Využil jsem nabídky pravidelné dodávky vitámínů od Helvetia Apotheke a nahlásil všechny požadované informace pro zasílání poštou, včetně e-mailové adresy. Od té chvíle mi na můj e-mail stále chodí 3-5 zpráv denně nechutného obsahu. Měl jsem dojem, že je to seriózní firma, protože už jsem od nich už v minulosti odebíral vitamíny. Už jsem samozrejmě s nimi ukončil přes info linku zasílaní, ale to bohužel nevyřeší zasílání SPAMu s erotickým obsahem.
Pravidelné zasílání vitámínů...
Chci dosáhnout toho, aby lidé více zvažovali uvádět některé informace jen tak po telefonu, nebo aby si firmy najímali jen seriózní prostředníky... Děkuji...
|
Tweet |
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu. Služba VašeStížnosti.cz slouží jen jako zprostředkovatel řešení sporů spotřebitelů s podnikatelem, proto je pro vymazání z databáze nutné kontaktovat podnikatele přímo.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Vážený pane Rosendorfe,
zkontrolovali jsme Vaši zákaznickou kartu a zasílání e-mailů s marketingovým obsahem máte skutečně z naší strany zrušené. Žádné e-maily s erotickým obsahem našim zákazníkům v žádném případě nezasíláme.
Prosím o prověření, z jaké adresy Vám tyto zprávy chodí. Pokud jsou skutečně od nás, prosím o přeposlání tohoto e-mailu nebo jeho print screenu.
S pozdravem
Zákaznický servis Helvetia Apotheke
Děkuji za rychlou odezvu. Nepsal jsem, že e-maily s erotickým obsahem posíláte svým zákazníkům VY. Psal jsem, že od té doby, co jsem nahlásil e-mail "zprostředkovateli" po telefonu, tak chodí SPAM od různých ero seznamek nebo CHATů s koncovkou .ru... Do té doby mně chodily SPAMy jednou za týden až 14.dnů (bez ero podtextu), od telefonátu se "zprostředkovatelem" chodí 3-5 denně...
Dobrý den,
děkujeme za vysvětlení. Situaci jsme prověřovali i s našim IT a takovéto problémy u jiných klientů neevidujeme. Je pravděpodobné, že se jedná o náhodu. Doporučujeme ve Vaší e-mailové stránce tyto e-maily zablokovat.
S pozdravem
Zákaznický servis Helvetia Apotheke
Dobrý den... Asi náhody existují, protože již před několika dny mně "otravné e-maily" přestaly chodit. Tímto děkuji za veškerou snahu k vyřešení. S pozdravem...
Situace je vyřešena, prosíme o uzavření stížnosti.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.