Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#55930SPAM:

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2022, před 3 lety

Karel Rosendorf

Znění stížnosti

Využil jsem nabídky pravidelné dodávky vitámínů od Helvetia Apotheke a nahlásil všechny požadované informace pro zasílání poštou, včetně e-mailové adresy. Od té chvíle mi na můj e-mail stále chodí 3-5 zpráv denně nechutného obsahu. Měl jsem dojem, že je to seriózní firma, protože už jsem od nich už v minulosti odebíral vitamíny. Už jsem samozrejmě s nimi ukončil přes info linku zasílaní, ale to bohužel nevyřeší zasílání SPAMu s erotickým obsahem.


Produkt

Pravidelné zasílání vitámínů...


Požadované řešení

Chci dosáhnout toho, aby lidé více zvažovali uvádět některé informace jen tak po telefonu, nebo aby si firmy najímali jen seriózní prostředníky... Děkuji...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2022 15:09, před 3 lety

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu. Služba VašeStížnosti.cz slouží jen jako zprostředkovatel řešení sporů spotřebitelů s podnikatelem, proto je pro vymazání z databáze nutné kontaktovat podnikatele přímo.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.2.2022 13:24, před 3 lety

Vážený pane Rosendorfe,

zkontrolovali jsme Vaši zákaznickou kartu a zasílání e-mailů s marketingovým obsahem máte skutečně z naší strany zrušené. Žádné e-maily s erotickým obsahem našim zákazníkům v žádném případě nezasíláme.

Prosím o prověření, z jaké adresy Vám tyto zprávy chodí. Pokud jsou skutečně od nás, prosím o přeposlání tohoto e-mailu nebo jeho print screenu.

S pozdravem

Zákaznický servis Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.2.2022 18:41, před 3 lety


Karel Rosendorf

Děkuji za rychlou odezvu. Nepsal jsem, že e-maily s erotickým obsahem posíláte svým zákazníkům VY. Psal jsem, že od té doby, co jsem nahlásil e-mail "zprostředkovateli" po telefonu, tak chodí SPAM od různých ero seznamek nebo CHATů s koncovkou .ru... Do té doby mně chodily SPAMy jednou za týden až 14.dnů (bez ero podtextu), od telefonátu se "zprostředkovatelem" chodí 3-5 denně...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.3.2022 12:16, před 3 lety

Dobrý den,

děkujeme za vysvětlení. Situaci jsme prověřovali i s našim IT a takovéto problémy u jiných klientů neevidujeme. Je pravděpodobné, že se jedná o náhodu. Doporučujeme ve Vaší e-mailové stránce tyto e-maily zablokovat.

S pozdravem

Zákaznický servis Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.3.2022 17:33, před 3 lety


Karel Rosendorf

Dobrý den... Asi náhody existují, protože již před několika dny mně "otravné e-maily" přestaly chodit. Tímto děkuji za veškerou snahu k vyřešení. S pozdravem...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.3.2022 13:24, před 3 lety

Situace je vyřešena, prosíme o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2022 14:41, před 3 lety

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.