Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Ostravský Penny v části poruba je totální humus, netvrdím , že všichni prodavači nebo prodavačky , ale ta mladá banda co tam je a snad i dokonce paní vedoucí tak to je hrůza. Věčně kavičky a cigárka před prodejnou a tak to pak vypadá v obchodě. Věčně otevřená jedna kasa a fronty až na úroveň drogerie/ alkoholu ale když má přijít kontrola což vědí dopředu protože jsem i zaslechla jak prodavačka říká prodavače že bude kontrola tak jak bude víc jak pět zákazníků ať volá a otvírá kasu protože bude kontrola. Ceny často nesedí , někdy to mám i levnější teda :D.. často jiný sortiment pod akční cenovkou a mohla bych psát až do aleluja. Cigára a kávy nemůžou být v době pauzy jelikož je to několikrát denně na směně, bydlím za rohem. A. Často čekám i 5 a více minut na storno
Viz više.
Tu netřeba nic dodat. Minimálně změna vedoucí provozovny tak aby prodavači měli k němu respekt a nedovolovali si to vše odflaknout.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou uvedenou v letáku, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.