Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#55932Nevhodné chování, opakovaně špatné uvedená cena, nebo cena není vůbec.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2022, před 3 lety

Lucie Nicdal

Znění stížnosti

Ostravský Penny v části poruba je totální humus, netvrdím , že všichni prodavači nebo prodavačky , ale ta mladá banda co tam je a snad i dokonce paní vedoucí tak to je hrůza. Věčně kavičky a cigárka před prodejnou a tak to pak vypadá v obchodě. Věčně otevřená jedna kasa a fronty až na úroveň drogerie/ alkoholu ale když má přijít kontrola což vědí dopředu protože jsem i zaslechla jak prodavačka říká prodavače že bude kontrola tak jak bude víc jak pět zákazníků ať volá a otvírá kasu protože bude kontrola. Ceny často nesedí , někdy to mám i levnější teda :D.. často jiný sortiment pod akční cenovkou a mohla bych psát až do aleluja. Cigára a kávy nemůžou být v době pauzy jelikož je to několikrát denně na směně, bydlím za rohem. A. Často čekám i 5 a více minut na storno


Produkt

Viz više.


Požadované řešení

Tu netřeba nic dodat. Minimálně změna vedoucí provozovny tak aby prodavači měli k němu respekt a nedovolovali si to vše odflaknout.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2022 11:05, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou uvedenou v letáku, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2022 23:45, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.