Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Zdravím vás! Mám problém že mi mažete inzeráty. Dôvod vidím v chybe vášho programu lebo keď začnú dotyčný v kuse označovať že mám zlý inzerát tak u vás to dá do spamu a zablokuje aj telefónne čísla. Určte som presvedčený že je to tak lebo bohužiaľ niektorý to tak robia aby zrušili druhým inzeráty. Mali by ste tú hlášku zrušiť a naozaj by sa mohlo inzerovať v pohode. Dám inzerát z druhého miesta z druhého počítača tak to funguje pokým nie je vyťukany donekonečna že je zlý lebo sa potom od vás automaticky zruší a zablokuje už aj tel. číslo. Mimochodom už ste mi zablokovali 4 čísla s tým istým obsahom co ste mi pred tým pustili inzerovať aj mesiac. Tak zatiaľ vám ďakujem za vyriešenie.
Mohli by ste tú správu o "zlý inzerát" nejako prepracovať aby sa neostávalo že viacerím sa bez dôvodu mažu inzeráty. Ďakujem za riešenie.
|
Tweet |
Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Čl 5 uvádí: "Provozovatel má právo smazat inzerát pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu nebo pokud inzerát budí dojem, že Uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz." Pokud spotřebitel porušil tyto podmínky, je společnost oprávněna jeho inzeráty smazat.
Ve veřejně dostupných obchodních podmínkách, které podnikatel při provozování webu využívá, není uvedeno oprávnění blokovat telefonní čísla. Jediná restriktivní opatření, která by v řešené věci přicházela v úvahu, jsou upravena v bodu č. 5 obchodních podmínek společnosti.
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek a na jakém smluvním ujednání či zákonném ustanovení zakládá svou pravomoc blokovat cizí telefonní číslo.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.