Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
19.1.2022 jsem si objednal nábytek do obýváku od spol. Okay (Jena) a doposud nebylo doručeno, i přes avizovanou lhůtu pro doručení.
Společnost vůbec nekomunikuje a veškeré mé snahy přes jejich zákaznickou linku nedopadly. Ani jeden z operátorů nedokázal nic vyřešit, jen mě odkazoval, abych si zavolal za týden. Po týdnu, kdy jsem volal mi bylo sděleno opět: Zavolejte si za týden.
Objednávku jsem tedy zrušil a stále čekám na vrácení zaplacené částky.
Objednávka 9120100516, ze dne 19.1.2022. Obývací stěna Erin (dub sonoma/bílý mat) - 314-0017/001
|
Tweet |
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
v souladu s obchodními podmínkami využil zákazník právo na odstoupení od kupní smlouvy, které zadal dne 21.02.2022 15:36. Zákazníkovi budou vrácen peníze refundací přes platební pránu GoPay.
Děkujeme za spolupráci.
tým OKAY.
Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Společnost peníze vrátila. Děkuji za pomoc.
Děkujeme stranám za součinnost. Stížnost uzavíráme s dosažením smíru.