Společnost


Auctio Energia s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55955Nemožnost komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 12 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.02.2022, před 3 lety

Jan Hanslian

Znění stížnosti

Podle rady ve Vaší odpovědi jsem poslal "Výpověď.." elektronickou poštou na Vámi uvedenou adresu, která je stejná jako na razítku firmy.
Obratem mi přišla zpráva
Nedoručitelná zpráva / Undelivered Mail Returned to Sender
Vaše zpráva pro ze dne 22.02.2022 nemohla být
doručena.
Zpráva je přiložena.
You message for from 2022/02/22 could not be
delivered.
It's attached below.
Důvod / Reason:
5.4.3 smtp; no valid MX record
Nepodařilo se zjistit emailový server příjemce.
Permanent Failure - Routing server failure
Důvod / Reason:
Při poslední snaze změnit poskytovatele el. energie (v roce 2021) jsme se po několika telefonátech a delší době dověděli, že "Actio-energie" bez našeho vědomí zrušila přestup k novému dodavateli v průběhu řízení. Údajně s pověřením z naší strany - Použili starou plnou moc, kterou se snažíme zrušit.
Je nějaká možnost starou plnou moc a rámcovou smlouvu zrušit ?


Požadované řešení

Zrušení Rámcové smlouvy a plné moci nebo rady, jak toho dosáhnout


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2022 10:40, před 3 lety

Jak již bylo zmíněno v našem předchozím vyjádření, "odvolání zmocnění proto doporučujeme zaslat primárně doporučeným dopisem (Brno-střed, Veveří, Lidická 700/19)..." E-mailová adresa byla doplněna jako další možnost, avšak dle vyjádření spotřebitele není možné společnost tímto způsobem kontaktovat.

Doporučujeme tedy zaslání doporučeného dopisu s dodejkou, kdy bude mít spotřebitel důkaz o zaslání výpovědi. A navíc při využití služeb poštovního provozovatele (Česká pošta, s.p.) se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Odvolání plné moci je opět nutné doručit zmocněnci - tedy společnosti, která plnou moc od spotřebitele obdržela. Opět doporučujeme využít doporučeného dopisu do sídla společnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2022 11:35, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.