Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podle rady ve Vaší odpovědi jsem poslal "Výpověď.." elektronickou poštou na Vámi uvedenou adresu, která je stejná jako na razítku firmy.
Obratem mi přišla zpráva
Nedoručitelná zpráva / Undelivered Mail Returned to Sender
Vaše zpráva pro
doručena.
Zpráva je přiložena.
You message for
delivered.
It's attached below.
Důvod / Reason:
5.4.3 smtp; no valid MX record
Nepodařilo se zjistit emailový server příjemce.
Permanent Failure - Routing server failure
Důvod / Reason:
Při poslední snaze změnit poskytovatele el. energie (v roce 2021) jsme se po několika telefonátech a delší době dověděli, že "Actio-energie" bez našeho vědomí zrušila přestup k novému dodavateli v průběhu řízení. Údajně s pověřením z naší strany - Použili starou plnou moc, kterou se snažíme zrušit.
Je nějaká možnost starou plnou moc a rámcovou smlouvu zrušit ?
Zrušení Rámcové smlouvy a plné moci nebo rady, jak toho dosáhnout
|
Tweet |
Jak již bylo zmíněno v našem předchozím vyjádření, "odvolání zmocnění proto doporučujeme zaslat primárně doporučeným dopisem (Brno-střed, Veveří, Lidická 700/19)..." E-mailová adresa byla doplněna jako další možnost, avšak dle vyjádření spotřebitele není možné společnost tímto způsobem kontaktovat.
Doporučujeme tedy zaslání doporučeného dopisu s dodejkou, kdy bude mít spotřebitel důkaz o zaslání výpovědi. A navíc při využití služeb poštovního provozovatele (Česká pošta, s.p.) se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Odvolání plné moci je opět nutné doručit zmocněnci - tedy společnosti, která plnou moc od spotřebitele obdržela. Opět doporučujeme využít doporučeného dopisu do sídla společnosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.