Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Autobusy na Kladně jezdí buď vůbec, brzy či pozde. Řidiči jsou arogantní k***éni, kterým se nemůže nic říct a když se ptáte, zda jsou tyto skutečnosti pravda, mají ještě tu drzost, že to odsouhlasí. To děláte výběrové řízení stylem vyber největšího k***éna co neumí hodiny? Konkrétně dnes je to linka 604, řidič z autobusu 8735.
Naučte je prosím řádu a slušnosti
Nevynechávání autobusů, příjezdy včas i když prší- to není důvod k opoždění.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.