Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaslán e-mail řediteli tohoto podniku:
Vážený pane Knape!
Dovoluji si Vás informovat o výrazné nespokojenosti s praktikami vašich zaměstnanců, která je zřejmě známa i Vám.
Byl jsem smířen s tím, že se mně osobně na mé adrese již nespočetněkrát stalo, že doručovatelka se neráčila, i když jsem byl v uvedený termín prokazatelně na adrese, zásilku pokusit doručit a vhodila mi pouze informaci do schránky o uložení na pobočce.
Co mě ale nejvíce zvedlo ze židle, že v pracovních záležitostech, kdy se jedná o urgenci, se toto opakuje stále dokola!!!
Můžete mi laskavě vysvětlit, jak je možné, že doručovatelka se neobtěžuje doručit balíček a ani oznámení na obchod, kde je personál denně od 09:00 do 21:00 hodin?
Zásilka číslo RR211693***CZ, potvrzení vizte v příloze.
Ujišťuji Vás, že jsem služeb České pošty využil naposledy a samozřejmě o praktikách budu informovat širokou veřejnost.
Váš vysoký plat neodpovídá službám podniku, který vedete, a dovoluji si tvrdit, že z peněz zásilek a veškerých poskytovaných služeb, kterých vám bude v budoucnu rapidně ubývat, si ho již dlouho dovolit nebudete moct!
Žádám Vás také o vrácení zbytečně vynaložené částky za službu ve výši 69,-- CZK!
Dále pak na jejich odezvu:
Vážená paní K. a paní M.,
dovolte, abych se nad Vaším dopisem od srdce zasmál!
Vaše šetření zřejmě proběhlo ve stejném duchu jako doručování zásilek!
Pochybuji o základním vzdělání Vašich zaměstnanců a mohu potvrdit, že na obálce bylo uvedeno následující:
Galerie Šantovka
Parfumerie Marionnaud/obchod číslo 57/0. podlaží
K rukám paní R. R.
Polská 1
779 00 Olomouc
Což mi mohou dosvědčit všichni pracovníci obchodu, když jsem po neúspěšném doručení zásilky, originál tak jak jsem zaslal, osobně doručil do obchodu.
Žádám o vrácení peněz, předávám ČOI a dále.
Stále trvám na všem, co jsem uvedl v mém původním e-mailu, vizte druhou přílohu, kde je taktéž doklad o zaplacení částky ve výši 69,-- CZK!
S pozdravem,
Š. Zíta
(Některá jména byla cenzurována kvůli ochraně osobních údajů. - dTest)
Doporučený balík
Vrácení zaplacené částky a veřejnou omluvu za jejich přístup.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.