Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Oprava myčky, výměna tepelného čerpadla proběhla na místě, v pořádku. Byli jsme upozornění na možnost potřeby výměny jímky ,která proběhla ve firmě APELS v.o.s., při převzetí myčky z opravny jsem nebyl nijak instruován o nutnosti přítomnosti opraváře. Myčku jsem zapojil a zkratovala elektronika. Po příjezdu opraváře ten konstatoval, že je to má vina i přesto, že jsem ho upozornil na to ,že již při výměně čerpadla nenamontoval zpět kryt elektroniky. Přes mé, údajné pochybení ,nabídl opravu zdarma, při převzetí opravy jsem musel doplatit dalších 1000Kča to svědomím, že my byla dodána použitá elektronika , na kterou se, zřejmě nevztahuje záruka. Při telefonickém kontaktu s opravářem jsem byl hrubě odbyt .
Myčka nádobí Bosch
Požaduji adekvátní kompenzaci za poškozenou elektroniku a snížení ceny o2220pravy
|
Tweet |
Jestliže se jednalo o placenou opravu, což ze stížnosti vyplývá, byla mezi stranami uzavřena o smlouva o dílo (§ 2587 občanského zákoníku). Není-li dílo provedeno řádně a není-li opravovaná vada odstraněna, je spotřebitel oprávněn uplatnit vůči zhotoviteli díla (opraváři, resp. společnosti) nároky z vadného plnění (§ 2169 občanského zákoníku). V tomto případě jde o možnost požadovat opětovné a řádné provedení opravy (bezplatně), resp. možnost odstoupit od smlouvy (tedy požadovat vrácení peněžních prostředků zaplacených zhotoviteli díla). Záruční doba pro smlouvu o dílo je obvykle 2 roky. V případě, že byly záměrně a se souhlasem spotřebitele použity již použité díly nebo věci bude záruční době nejméně v délce jednoho roku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.