Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#55982Reakce na vyjádření Jena nabytek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2022, před 3 lety

Romana Dolezelova

Znění stížnosti

Reaguji na vyjádření od Jena nábytek,kdy píši,že jsem nevyužila kontaktní formulář pro vystavení slevy a byla jsem údajně informována telefonicky i písemně. Pravda je,že společnost zareagovala až když jsem opět 21.2.2022 volala na infolinku,kde mi slečna řekla ,že finanční kompenzaci bude řešit . Vzápětí mi přišel email,že pro dořešení budou chtít číslo účtu. Pochopila jsem,že o výši kompenzace mě budou informovat a na to jim pošlu požadované číslo účtu. Zřejmě jsem ho měla poslat hned,čímž byla myšlena věta,že zákazník nevyužil. Dnes jsem na email odpověděla. Za nedodanou komodu s košíky mi peníze vráceny nepřišly,opět jsem 21.2.2022 urgovala,ale na toto společnost nereaguje.


Požadované řešení

Vrácení peněz za nedodání zboží a pozdní dodání zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2022 11:15, před 3 lety

Z popisu spotřebitele není jasné, o jakou slevu se jedná. Předpokládáme, že se jedná o slevu podnikatele, která se řídí smluvními podmínkami a pro jejíž uplatnění je nutné tyto podmínky naplnit. V případě, že spotřebitel tyto podmínky splnil, je podnikatel povinen slevu (příp. jiný benefit) poskytnout.

Co se týká nedodání zboží, je podnikatel povinen finanční prostředky, které od spotřebitele obdržel, vrátit bez zbytečného odkladu. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Předpokládáme, že společnost ví, o jaké nároky se v tomto případě jedná, žádáme tedy o vyjádření kdy budou peníze za nedodané zboží vráceny a zároveň o informaci, zda má spotřebitelka nárok na zmíněnou slevu (resp. finanční kompenzaci) pro pozdní dodání zboží.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.3.2022 13:55, před 3 lety

Dobrý den,

v první řadě prosíme spotřebitelku o doložení dokumentace nákupu a to číslo e-shopové objednávky.

Děkujeme.
Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 14:04, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.4.2022 20:36, před 3 lety


Romana Dolezelova

Hodnocení: