Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Reaguji na vyjádření od Jena nábytek,kdy píši,že jsem nevyužila kontaktní formulář pro vystavení slevy a byla jsem údajně informována telefonicky i písemně. Pravda je,že společnost zareagovala až když jsem opět 21.2.2022 volala na infolinku,kde mi slečna řekla ,že finanční kompenzaci bude řešit . Vzápětí mi přišel email,že pro dořešení budou chtít číslo účtu. Pochopila jsem,že o výši kompenzace mě budou informovat a na to jim pošlu požadované číslo účtu. Zřejmě jsem ho měla poslat hned,čímž byla myšlena věta,že zákazník nevyužil. Dnes jsem na email odpověděla. Za nedodanou komodu s košíky mi peníze vráceny nepřišly,opět jsem 21.2.2022 urgovala,ale na toto společnost nereaguje.
Vrácení peněz za nedodání zboží a pozdní dodání zboží
|
Tweet |
Z popisu spotřebitele není jasné, o jakou slevu se jedná. Předpokládáme, že se jedná o slevu podnikatele, která se řídí smluvními podmínkami a pro jejíž uplatnění je nutné tyto podmínky naplnit. V případě, že spotřebitel tyto podmínky splnil, je podnikatel povinen slevu (příp. jiný benefit) poskytnout.
Co se týká nedodání zboží, je podnikatel povinen finanční prostředky, které od spotřebitele obdržel, vrátit bez zbytečného odkladu. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Předpokládáme, že společnost ví, o jaké nároky se v tomto případě jedná, žádáme tedy o vyjádření kdy budou peníze za nedodané zboží vráceny a zároveň o informaci, zda má spotřebitelka nárok na zmíněnou slevu (resp. finanční kompenzaci) pro pozdní dodání zboží.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
v první řadě prosíme spotřebitelku o doložení dokumentace nákupu a to číslo e-shopové objednávky.
Děkujeme.
Tým OKAY.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: