Společnost


Marcela Weinzettl

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55992Nevrácení poštovného při odstoupení od smlouvy z www.braunelpen.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 12 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2022, před 3 lety

Dagmar Štelclová

Znění stížnosti

Dne 1.2.2022 objednáno zboží na eshopu firmy (obj.161/22)https://www.braunelpen.cz/ . V zákonné lhůtě jsem odstoupila od smlouvy, toto odstoupení bylo společností akceptováno a byla jsem informována o vrácení peněz, které byly navráceny ovšem bez poštovného (70Kč). Eshop jsem emailem informovala, že nedošlo k vrácení celé částky tj. včetně poštovného, ale bez jakékoliv reakce.


Produkt

nevrácení poštovného


Požadované řešení

vrácení peněz za poštovné


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2022 10:51, před 3 lety

Problematiku navrácení peněžních prostředků při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy řeší § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Podnikatel vrací spotřebiteli bez zbytečného odkladu peněžní prostředky, včetně nákladů na dodání. Dle § 1832 odst. 2 občanského zákoníku však platí, že pokud spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši, která odpovídá nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2022 10:50, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.