Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
před Vánoci cca 09.12.2021 jsem objednal zboží. (9921156904)
O pár dní déle, jsem volal na zákaznickou linku s tím, že bych rád zrušil objednávku a chtěl vrátit peníze. Pan mi to potvrdil, že to zruší a peníze mi budou vráceny.
Před Vánocemi cca 22.12.2022 mi volali, že zboží mají v Kladně na skladě, jestli bych si to chtěl vyzvednout nebo to chci opravdu zrušit. Opakovaně jsem zažádal o zrušení a potvrdili mi, že to zruší a peníze mi budou vráceny. Podruhé.
Po Novém roce cca 8.1.2021 mi přišla informace, že zboží bylo odesláno. WTF???? Psal jsem e-maily, všechno bez reakce, u DPD jsem zrušil ať to vůbec nevozí, že jsem to dávno zrušil.
Psal jsem e-mail na okay co to má být. Odepsal mi nějaký jejich člověk, že to prověří a dá mi vědět.
Info nikde žádné, psal jsem ještě pár dotazů, bez reakce.. Do dnes žádná odpověď, žádné peníze.
Skvělé jednání. V okay už v životě nic nekoupím. Okay mi nestojí ani za to, abych hledal přesné datumy objednávky a všeho okolo. Číslo objednavky mají, ať si v tom udělají pořádek samy.
Psal jsem jim přes jejich web cca 5 e-mailu a odpověděli mi snad jen na jeden - prověříme a dáme vám vědět. Nikde nic :-D.
9921156904 - konferenční stůl
Ať mi vrátí peníze a už do jejich obchodu ani nevrkočím za takové suprové jednání. Se divím, že ještě můžou fungovat když v tom mají takový bordel.
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
mrzí nás vzniklá situace.
Bohužel došlo k expedici zboží, v takovém případě vracíme peníze obratem po zpětném naskladnění. U zakázky vidíme požadavek na refundaci online platby, spotřebitel by tedy měl peníze obdržet v nejbližších dnech. Přesné datum mu sdělí přímo GoPay.
Děkujeme za spolupráci.
Tým OKAY.
Děkujeme společnosti za zprávu. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informovat o dalším vývoji stížnosti a věc případně při smírném řešení uzavřít.
,,Bohužel došlo k expedici zboží, v takovém případě vracíme peníze obratem po zpětném naskladnění.´´ Zrušil jsem to už před Vánocemi minimálně 2x-3x. Přesto jste to poslali. A obratem po naskladnění.. Takže 7. února jste to poslali a do dneška Vám to nepřišlo zpátky? :D To jsou výmluvy... Doufám že se mi vrátí peníze i za to poštovné. To že jste to poslali není můj problém.
Kdybych sem nenapsal, tak se s tím nic neděje další půl rok. Takže výmluvy si nechte a pošlete mi peníze (celou částku i s poštovným).
Dobrý den,
záležitost považujeme za vyřízenou, jelikož peníze byly refundovány. Zveřejnění stížnosti na tomto portálu nemělo na způsob vyřízení záležitosti vliv.
Děkujeme.
Tým OKAY.
Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl informovat o připsání peněz na účet za zrušenou objednávku a věc poté uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Hip hip hurá. Konečně to přišlo, říkají, že komentář na této stránce na to neměl žádný vliv.. Naopak si myslím, že mělo. Protože se konečně něco dělo a peníze jsou zpátky. Kdybych zde nenapsal čekal bych asi ještě půl roku. Díky :)
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.