Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, dne 20.2 jsem po telefonu zřídil mobilní tarif u vodafone s přenosem čísla. 22.2 přišla sim karta a 22.2 od 24:00 mi naběhl tarif po domluvě s operátorem na neomezený tarif a bez závazku za 297/měs. Což operátor potvrdil na konci hovoru při shrnutí dne 20.2.2022
Dnes 24.2 mi operátor vola, že dostal nařízení od vedení a smlouva musí být se závazkem 24měs.
Dělal jsem převod čísla od O2 na základě informací operátora o tarifu-vodafone. Nechtěl jsem závazek a to mi vodafone nabídl proto jsem přešel se stávajícím číslem od O2. Teď operátor otočil a smlouva musí být se závazkem.
Musí operátor dodržet svých závazkům co slíbil operátor při domluvě přes telefon. Musím já přistoupit na jeho změny ve smlouvě.
Děkuji
Tarif byl pořízen k mým dalším dvěma tarifum, které mám u vodafone na právnickou osobu. A bez závazku.
Tarif chci bez smlouvy na 24měs. Mám již 2 čísla u vodafone a to bez smlouvy bez závazku. A třetí číslo jsem proto požadoval také bez závazku.
|
Tweet |
Podle § 430 občanského zákoníku podnikatele zavazuje jednání jeho zaměstnanců (nejedná-li se o zjevný exces). Spotřebitel tak na základě informací od nich (případně z internetových stránek apod.) oprávněně spoléhal na to, že smlouva bude podle podmínek, o kterých byl informován.
Podnikatel je tak povinen dodržet smlouvu, kterou s ním spotřebitel uzavřel - tedy "bez závazků".
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Více informací o tomto řízení lze nalézt na stránkách ČTÚ (https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu).
Dobrý den, pane Gritzi, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Vyřešeno tak, že se od Vodafonu nikdo neozval a smlouva mi zůstala asi tak jak jsme se dohodlo na začátku….