Počet nahlášených stížností: | 187 |
Z toho za letošní rok: | 78 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Na svém výpisu z banky Česká spořitelna jsem dnes 24.2.2022 zjistila, že jste mě již 13x strhli částku 592 Kč aniž bych věděla zač a ani jste mě neupozornili. Zjistila jsem, že jste nějaká seznamka. Nevím jak jsem se tam dostala.
Je možné, že jsem se na nějakou seznamku dívala, ale nejsem si vědoma, že bych souhlasila s nějakou placenou službou.
Platby z mého účtu proběhly 25.2.2021, 27.3.2021, 26.4.2021, 26.5.2021, 26.6.2021, 27.7.2021, 24.8.2021, 23.9.2021, 23.10.2021, 22.11.2021, 22.12.2021, 21.1.2022 a 20.2.2022 a to z mého účtu vedeného u banky České spořitelny.
Prosím, pokud jsem přihlášena, o odhlášení z vaší společnost a podání zprávy, zda mi budou finance vráceny.
Děkuji za ochotu.
Jana Belšánová
Vrácení peněžních prostředků na můj účet.
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost, a pokusit se s nimi vyjasnit okolnosti vzniku pohledávky. V případě, že spotřebitel zjistí, že k uzavření smlouvy (registraci) nějakým způsobem došlo uvádíme následující:
Pokud jde o smlouvu o placeném "VIP členství" uzavřenou mezi spotřebitelem a společností, může spotřebitel od této smlouvy odstoupit bez udání důvodu zásadně do 14 dnů od jejího uzavření (§ 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). V takovém případě má společnost povinnost vrátit spotřebiteli všechny platby, které od něj obdržela (s výjimkou upravenou v § 1834 občanského zákoníku).
Pokud lhůta marně uplynula, je možné vztah ukončit výpovědí. Dle obchodních podmínek společnosti je výpověď smlouvy účinná pouze tehdy, je-li zasláno výslovné písemné prohlášení (e-mailem support@mycustomercare.ch nebo poštou). Spotřebitel je ve výpovědi povinen uvést své celé jméno, využitou seznamovací stránku, svou e-mailovou adresu použitou k registraci a své uživatelské jméno. Kromě toho může spotřebitel výpověď učinit i prostřednictvím formuláře pro ukončení smlouvy (dostupný z: https://www.ceskybdsmklub.com/pdf/cancellation.pdf).
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Společnost date4friend AG se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů skrze tuto platformu, a proto jsme nuceni stížnost uzavřít.