Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#56019Změna tarifu, lži, poplatky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2022, před 3 lety

Tereza Štefková

Znění stížnosti

Mám tarif student M za 825 Kč měsíčně. Jelikož mám služební telefon, kde mám neomezená data, tak svoje číslo téměř nevyužívám. Chtěla jsem tarif změnit za tarif Student + za 450 Kč měsíčně, abych zbytečně neplatila dvakrát tolik, ale bylo mi řečeno, že tarif změnit nemohu, protože ke smlouvě mám vázaný mobilní telefon. Tento telefon jsem tenkrát při zavírání smlouvy dostala za 1 Kč, žádné podmínky o tom, že při zrušení smlouvy budu telefon doplácet mi řečeny nebyly a už vůbec ne to, že při zrušení smlouvy bud platit poplatky. Telefon jsem si vzala jen proto, že byl za 1 Kč a dala jsem ho mladšímu bratrovi. Šlo jednu z nejnižších řad značky Xiaomi. Já sama mám Iphone SE. Kdybych to věděla, ten tento přístroj bych odmítla! Nelíbí se mi, že T-Mobile takto okrádá své zákazníky!


Produkt

T-mobile, změna tarifu, poplatky


Požadované řešení

Změna na požadovaný tarif


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2022 12:49, před 3 lety

Uvedená situace se bude řídit smluvními podmínkami. Předpokládáme, že informace o vázaném telefonu na tarif byla ve smlouvě uvedena, neboť se tak běžně děje při nabízení zboží "za 1 Kč", avšak protože smlouvu nemáme k dispozici, nemůžeme tuto skutečnost s jistotou potvrdit.

Domníváme se, že by smlouvu mělo být možné vypovědět (s případným vrácením telefonu), avšak opět záleží na smluvních podmínkách a délce smlouvy). Po vypovězení smlouvy začíná běžet výpovědní doba - závazek po tuto dobu trvá dál, spotřebitel dále platí službu a podnikatel je povinen mu ji poskytovat, avšak po uplynutí této doby je závazek ukončen a ani jedna ze stran již nemusí dále plnit.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se však rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.