Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#5602Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2015, před 10 lety

Irena Juchelkova

Znění stížnosti

Již od XI.2014 není výběr cigaret,vajec,buchet,zmrzlin,hranolků,a hlavně slevových potravin.Místo nákupu je Brno.Udělala jsem pro řešení situace to,že jsem požádala managera aby mi vysvětlil situaci.Odpověď:nemám na to vliv,vše mi předepisuje Praha.Navštěvuji už jiné řetězce,ale měla jsem Vaše prodejny ráda.


Požadované řešení

řešení-lepší managery


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2015 18:05, před 10 lety

Šíře sortimentu zboží je interní záležitostí společnosti. Spotřebitelka se může s podnětem na rozšíření sortimentu obrátit přímo na vedení společnosti. V tomto případě se však nejedná o právní spor, který by mohl být řešen prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.