Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 15.1.2015 bylo avizováno dodání balíku do ruky Ćeskou poštou pobočka Horní Počernice. č.zásilky DR9982135286M. Ačkoliv se v domě celý den zdržovaly tři osoby, přesto mi bylo e-mailem sděleno, že doručovací pokus byl neúspěšný. Toto se děje na této poště vždy a za zaplacené poštovné si musíme chodit pro balíky na poštu. Je to okrádání zákazníků a pošta si neoprávněně účtuje za dodání, které vůbec nerealizuje. JUDr. Jaroslava Vaňková.
P.S.Již jsme si na nedodávání zásilek do domu stěžovali, ale zřejmě je to poště a jejímu vedení úplně jedno.
balík do ruky
řádné dodávání zásilek na uvedenou adresu a neobcházet tento způsob dodávání tím, že je do schránky následně (další den) hozen do schránky lístek, že jsme nebyli doma, ačkoliv se tento údaj nezakládá na pravdě. Pokud má pošta málo pracovníků (na to se neustále vymlouvá), tak ať přijme další a svoje ekonomické problémy nehojí na zákaznících, kteří platí značné částky za poštovné.
|
Tweet |
Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci dodání může uplatnit odesílatel, ale je nutné ji doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené osobě. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.