Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Dne 27.2.2022v 11,45 hod na čerpací stanici Benzina jsem si podal sportku a chtěl si dofouknout pneu. To se nepodařilo z důvodu že kompresor sice běžel,ale nedával tlak.
Šel jsem tedy za obsluhou nahlásit nějakou poruchu na komresoru na foukání pneu.
Místo toho aby obsluha zaznamenala můj požadavek obsluha neustále dokola opakovala že si nikdo nikdo nestěžoval.Což mě teda vytočilo a zvýšil jsem hlas. Poté mě starší zřejmě vedoucí směny začala vykládat že jsou semnou problémy.V minulosti starší s obsluhy říkala že okna a světla a auto si mám umývat doma. Nereagoval jsem.
Starší s obsluhy se nehodí pro obsluhu a jednání se zákazníky.
Prosím neřešte mou osobu, ale vadný kompresor a nevhodné chovávání starší z obsluhy.
Děkuji za pochopení a odpověd Kubovčík Milan
Oprava komresoru a zkvalitnit personální Benziny v Hrušovanech nad Jevišovkou
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pokud by se jednalo v případě kompresoru o placenou službu, má zákazník právo uplatnit nárok na vrácení zaplacené částky za službu, která nebyla poskytnuta.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.