Společnost


Ivana Kralovicova

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#5604Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

24 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2015, před 10 lety

Martina Malá

Znění stížnosti

V červnu 2014 jsem na portálu SlevaDne.cz koupila 2xkupón (2x396,-)na letní gumové sandálky.V červenci jsem si je u paní mailem objednala,týden trvalo,než se ozvala,aby zjistila jakou velikost,kam poslat a pod.Na každý dotaz chodila jen nějaká univerzální odpověď že děkuje za objednávku.Po 14dnech jsem se pídila,kde jsou a napsala mi,že na to má 15dnů.Pak se ozvala,že je 2.9. pošle.Přišli v polovině září,jedny malé a jedny poškozené,bez jakéhokoliv dokladu dopisu, nic u nich nebylo.Teprve 6.10. mi napsala kam je mám poslat.Bylo po sezóne,tak bohužel moje chyba byla,že jsem to odložila a odeslala je až v polovině prosince.Paní s ničím od léta nespěchala,tak jsem si myslela,že to nebude problém.Další moje chyba byla,že jsem si při koupi kupónů neověřila,odkud paní je.Takže poštovné bot na Slovensko mě stálo jako jedny boty (368,-)a paní mi teď chce vrátit peníze jen za poškozené a za úhradu poštovného ty co mi jsou malé poslat zpět,nebo vůbec.Vůbec nevím, co mám dělat.Nemám ani peníze ani boty.Mám vůbec nějaká práva? Kontaktovala jsem i SlevaDne.cz.Měli snahu to s paní za mě domluvit,ale ona se domluvit nechce,tak to zase nechali na mě.Děkuji Martina Malá


Produkt

Nic u nich nebylo, žádná značka, hrozná kvalita


Požadované řešení

Požaduji vrátit peníza za oba páry bot.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2015 15:47, před 10 lety

Služba VašeStížnosti.cz je určena pro řešení vnitrostátních spotřebitelských sporů. Z tohoto důvodu není možné stížnost prostřednictvím této služby řešit. Spotřebitelka se může obrátit na Evropské spotřebitelské centrum, které po zhodnocení dodaných podkladů může zahájit vyjednávání s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra na Slovensku. Služby jsou poskytovány zdarma.

Odkaz: http://www.evropskyspotrebitel.cz/faq/co-udelat-nez-nas-kontaktujete-27061

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.