Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v sobotu tj. 26/2/22 jsme ráno vyjeli z Ostravy Svinova 6:15 vlakem a v České Třebové jsme byly donucení vystoupit z vlaku na základě informace, že je problém na trati, který byl jíž od 7:05 hlášena. Nikdo nám nesdělil jak dlouho budeme čekat, ani jestli a kdy bude zařízená náhradní doprava. Čekali jsme hodinu a pokud by jsme nestali v hale neposlouchali hlášení tak ani nevíme, že vlak již pojede. Každopádně jsme si zakoupili jízdenky i s místenkami a od České Třebové až do Prahy jsme stáli protože vlak byl přeplněn a nebylo místo, kde si sednout. V tuhle chvíli žádám kompenzaci plné ceny jízdenek ve výši 670 Kč a 699 Kč. Jelikož tohleto jednání není v pořádka my jsme nezaplatili takové peníze aby jsem ve vlaku stáli a neměli komfort, který jsme si zaplatili. Děkuji Kocurová Jana
Vrácení plné ceny jízdenek
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.