Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56040Nekomfortní jízda

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 14 minut

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2022, před 3 lety

Jana Kocurová

Znění stížnosti

Dobrý den, v sobotu tj. 26/2/22 jsme ráno vyjeli z Ostravy Svinova 6:15 vlakem a v České Třebové jsme byly donucení vystoupit z vlaku na základě informace, že je problém na trati, který byl jíž od 7:05 hlášena. Nikdo nám nesdělil jak dlouho budeme čekat, ani jestli a kdy bude zařízená náhradní doprava. Čekali jsme hodinu a pokud by jsme nestali v hale neposlouchali hlášení tak ani nevíme, že vlak již pojede. Každopádně jsme si zakoupili jízdenky i s místenkami a od České Třebové až do Prahy jsme stáli protože vlak byl přeplněn a nebylo místo, kde si sednout. V tuhle chvíli žádám kompenzaci plné ceny jízdenek ve výši 670 Kč a 699 Kč. Jelikož tohleto jednání není v pořádka my jsme nezaplatili takové peníze aby jsem ve vlaku stáli a neměli komfort, který jsme si zaplatili. Děkuji Kocurová Jana


Požadované řešení

Vrácení plné ceny jízdenek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2022 15:04, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.