Společnost


DELUXE WINE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56046Nedodání objednaného vína

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

32 minut 18 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2022, před 3 lety

Zdeněk Drlík

Znění stížnosti

Podobně jako ostatní, kteří si na tuto společnost již stěžovali, jsem si objednal od této společnosti z jejich e-shopu vinozabavne.cz v září 2021 bedýnku vína. Zaplatil jsem kartou, ale bedýnka mi nikdy ani po X urgencích nebyla doručena.
Zkusil jsem tedy zde doporučovaná řešení v tomto pořadí:

1. Domluva přímo s dodavatelem - NEÚSPĚŠNÉ, ani po X urgencích a slibech v řádu několika měsíců mi doručené zboží nedodal.
2. Podání návrhu na mimosoudní vyrovnání u ČOI - NEÚSPĚŠNÉ, firma na výzvy od ČOI vůbec nereagovala.
3. Žádost o chargeback u své banky - ÚSPĚŠNÉ, tj. po popisu problému a dodání podkladů (objednávka, faktura, emailová komunikace s dodavatelem) mi byla po nějaké době částka vrácena na účet.

Pokud tedy s touto společností máte stejný problém a stejnou zkušenost, doporučuji nepálit čas řešením přes ČOI a rovnou zkusit chargeback.


Produkt

Objednávka vína


Požadované řešení

Vrácení peněz za nedodané zboží.

Poznámka: Tohoto řešení jsem už dosáhl, viz popis. Uvádím zde jako inspiraci možného řešení problému pro ostatní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2022 10:22, před 3 lety

Děkujeme velmi spotřebiteli za informaci o způsobu vyřešení sporu s prodejcem a předáváme doporučení ostatním spotřebitelům. Tato stížnost bude však uzavřena, neboť spotřebitel již neuplatňuje žádný právní nárok vůči prodejci, avšak bude zveřejněna.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.