Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podobně jako ostatní, kteří si na tuto společnost již stěžovali, jsem si objednal od této společnosti z jejich e-shopu vinozabavne.cz v září 2021 bedýnku vína. Zaplatil jsem kartou, ale bedýnka mi nikdy ani po X urgencích nebyla doručena.
Zkusil jsem tedy zde doporučovaná řešení v tomto pořadí:
1. Domluva přímo s dodavatelem - NEÚSPĚŠNÉ, ani po X urgencích a slibech v řádu několika měsíců mi doručené zboží nedodal.
2. Podání návrhu na mimosoudní vyrovnání u ČOI - NEÚSPĚŠNÉ, firma na výzvy od ČOI vůbec nereagovala.
3. Žádost o chargeback u své banky - ÚSPĚŠNÉ, tj. po popisu problému a dodání podkladů (objednávka, faktura, emailová komunikace s dodavatelem) mi byla po nějaké době částka vrácena na účet.
Pokud tedy s touto společností máte stejný problém a stejnou zkušenost, doporučuji nepálit čas řešením přes ČOI a rovnou zkusit chargeback.
Objednávka vína
Vrácení peněz za nedodané zboží.
Poznámka: Tohoto řešení jsem už dosáhl, viz popis. Uvádím zde jako inspiraci možného řešení problému pro ostatní.
|
Tweet |
Děkujeme velmi spotřebiteli za informaci o způsobu vyřešení sporu s prodejcem a předáváme doporučení ostatním spotřebitelům. Tato stížnost bude však uzavřena, neboť spotřebitel již neuplatňuje žádný právní nárok vůči prodejci, avšak bude zveřejněna.