Společnost


Jablíčkový ráj

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5605Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2015, před 10 lety

Dagmar Hanzlíková

Znění stížnosti

Došla mi nabídka, rozesílaná společností D.F.T. s.r.o., na sušená jablíčka. Nabídka se mi líbila, produkt jsem objednala. Přišla potvrzená objednávka s číslem účtu a částkou. Objednávku jsem zaplatila.
Bohužel zásilka dlouho nepřicházela. 1.12.2014 jsem zásilku reklamovala na udaném emailu. Bohužel žádná reakce. Nemám ani zásilku, ani vrácené peníze. Na udaný web se momentálně nelze připojit. Bylo by slušností, když něco nelze již dodat, alespoň vrátit peníze. Myslím si, že takto podvedených bude asi mnoho.


Produkt

Nabídka byla na sušené křížaly z jablek


Požadované řešení

Nejlepším řešením by bylo vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2015 18:09, před 10 lety

Internetové stránky podnikatele jsou nedostupné, nelze tedy zjistit jeho identifikační údaje. Jediné dostupné informace jsou o držiteli domény: https://www.dtest.cz/eshopy?web=www.jablickovyraj.cz&form_send=Vyhledat#result. Jména se dle dostupných informací shodují, ale pod těmito údaji není zapsána osoba v živnostenském rejstříku. Může se tedy jednat o osobu, která nemá podnikatelské oprávnění nebo může být zapsána pod jiným sídlem.

Pohled ze soukromoprávní hlediska je následující. Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající měl povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.

Protože postačí pokud spotřebitel poskytne dodatečnou lhůtu (po uplynutí sjednané lhůty nebo po uplynutí přiměřené doby po vyzvání k dodání, nebyla-li doba přesně ujednána) k plnění podnikateli i mlčky, může spotřebitel odstoupit z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku. Odstoupením se smlouva od počátku ruší. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučejeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Je-li poškozených více a subjekt neměl v úmyslu zboží dodat, do úvahy může připadat i trestněprávní odpovědnost. Jde-li o tento případ, doporučujeme zvážit podání trestního oznámení. Situace může být posouzena i jako přestupek proti majetku.

Vzhledem k tomu, že se nám nepodařilo se subjektem navázat kontakt jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.