Společnost


nejlepsinakup.eu

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56050Podvodpodrobnosti o produktu zde:

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 12 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2022, před 3 lety

Blanka Orsáková

Znění stížnosti

Po zakoupení Amazom Mystery Boxu(dárek dítěti) jsem uhradila 590 Kč(doprava zdarma) a čekala na balíček...nešel dlouho,asi po měsíci mě kontaktovala Česká pošta,že musím vyplnit papíry ke CLU balíčku,což jsem provedla a po týdnu balíček opravdu přišel a já musela doplatit ještě 122 Kč. Po otevření nastal šok-šmejd za ne více než 10 Kč.Takže jsem přišla o 590Kč+122Kč
V dnešní době plné hrůz čert vem 712 Kč,ale spíš chci varovat druhé lidi.
kontaktovala jsem je telefonicky(volané číslo neexistuje) a na e-mail nikdo neodpovídá


Produkt

podrobnosti o produktu zde https://nejlepsinakup.eu/produkt/amazombox/?v=13dd621f2711


Požadované řešení

hlavně varovat další lidi,aby se nenechali napálit jako já


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2022 13:38, před 3 lety

U zmíněných stránek není možné zjistit provozovatele, společnost se pokusíme kontaktovat na zadaný e-mail.

Jestliže zboží neodpovídá objednávce, je možné jej reklamovat. V tomto případě to však bude složité vzhledem k tomu, že spotřebitel pravděpodobně neví, s kým smlouvu uzavřel.

Stránka je řazená mezi rizikové e-shopy i podle České obchodní inspekce (https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/). Spotřebitelům důrazně doporučujeme nakupovat na ověřených e-shopech a vyvarovat se pochybným s vidinou levného nákupu.

Protože není možné zjistit provozovatele a ČOI již o stránkách ví, je možné ji kontaktovat, avšak s největší pravděpodobností nebude možné zahájit mimosoudní řešení sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2022 15:17, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.