Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po zakoupení Amazom Mystery Boxu(dárek dítěti) jsem uhradila 590 Kč(doprava zdarma) a čekala na balíček...nešel dlouho,asi po měsíci mě kontaktovala Česká pošta,že musím vyplnit papíry ke CLU balíčku,což jsem provedla a po týdnu balíček opravdu přišel a já musela doplatit ještě 122 Kč. Po otevření nastal šok-šmejd za ne více než 10 Kč.Takže jsem přišla o 590Kč+122Kč
V dnešní době plné hrůz čert vem 712 Kč,ale spíš chci varovat druhé lidi.
kontaktovala jsem je telefonicky(volané číslo neexistuje) a na e-mail nikdo neodpovídá
podrobnosti o produktu zde https://nejlepsinakup.eu/produkt/amazombox/?v=13dd621f2711
hlavně varovat další lidi,aby se nenechali napálit jako já
|
Tweet |
U zmíněných stránek není možné zjistit provozovatele, společnost se pokusíme kontaktovat na zadaný e-mail.
Jestliže zboží neodpovídá objednávce, je možné jej reklamovat. V tomto případě to však bude složité vzhledem k tomu, že spotřebitel pravděpodobně neví, s kým smlouvu uzavřel.
Stránka je řazená mezi rizikové e-shopy i podle České obchodní inspekce (https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/). Spotřebitelům důrazně doporučujeme nakupovat na ověřených e-shopech a vyvarovat se pochybným s vidinou levného nákupu.
Protože není možné zjistit provozovatele a ČOI již o stránkách ví, je možné ji kontaktovat, avšak s největší pravděpodobností nebude možné zahájit mimosoudní řešení sporu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.