Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5606Zasílání neobjednaných balíčků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2015, před 10 lety

Iva Rozkošná

Znění stížnosti

Znění stížnosti

Při telefonátů od této firmy slíbili za poštovné poslat vzorek, ovšem dále poslali další zboží v hodnotě 348 Kč bez toho, aniž bych si jej objednala, při čemž jsem se v telefonu výrazně ptala, zda mi bude zboží nadále chodit a operátorka mne ujistila že ne.
Na faktuře je sice napsané, že můžu další zásilku zrušit,, je tam uvedena i pracovní doba, ale telefonní číslo tam není. Na internetu jsem jej nenašla.
Balíček jsem zaslala zpět, fakturu jsem neplatila.

Rozkošná Iva


Produkt

holící strojek


Požadované řešení

vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2015 09:21, před 10 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti se jedná o tzv. předplatné. Je-li si spotřebitel jistý, že v hovoru zaznělo pouze, že si objednává jeden konkrétní výrobek za stanovenou cenu poštovného, jednalo by se o nevyžádané plnění. Dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.

Pokud by společnost uplatňovala pohledávku u soudu, musela by prokázat, že mezi subjekty bylo sjednáno, jaké zboží a za jakou cenu bude pravidelně dodáváno. Dále by musela prokázat dodání zásilky. Pokud si však spotřebitel není jistý obsahem hovoru, doporučujeme z důvodu předběžné opatrnosti zaslat společnosti doporučeně oznámení o tom, že si nepřeje zasílat žádné další zásilky na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii.

Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.