Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Znění stížnosti
Při telefonátů od této firmy slíbili za poštovné poslat vzorek, ovšem dále poslali další zboží v hodnotě 348 Kč bez toho, aniž bych si jej objednala, při čemž jsem se v telefonu výrazně ptala, zda mi bude zboží nadále chodit a operátorka mne ujistila že ne.
Na faktuře je sice napsané, že můžu další zásilku zrušit,, je tam uvedena i pracovní doba, ale telefonní číslo tam není. Na internetu jsem jej nenašla.
Balíček jsem zaslala zpět, fakturu jsem neplatila.
Rozkošná Iva
holící strojek
vrátit peníze
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti se jedná o tzv. předplatné. Je-li si spotřebitel jistý, že v hovoru zaznělo pouze, že si objednává jeden konkrétní výrobek za stanovenou cenu poštovného, jednalo by se o nevyžádané plnění. Dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.
Pokud by společnost uplatňovala pohledávku u soudu, musela by prokázat, že mezi subjekty bylo sjednáno, jaké zboží a za jakou cenu bude pravidelně dodáváno. Dále by musela prokázat dodání zásilky. Pokud si však spotřebitel není jistý obsahem hovoru, doporučujeme z důvodu předběžné opatrnosti zaslat společnosti doporučeně oznámení o tom, že si nepřeje zasílat žádné další zásilky na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.