Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den , zřejmě jsem naletěl na podvod nějakého čínského maníka nebo firmy v Číně....po vyhledávání na netu obuvi jsem narazil na stránky značky Timberland kde jsem si vybral a zaplatil zboží. Po té jsem obdržel email s cenou : Dear ***:
You have transferred 2025.68 CZK to timberland-boty.com.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The order details are as follows:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Order No.: 1SC-jj4185ll-vck17
Seller website: timberland-boty.com
Payment Date&Time: 2022-02-08 00:48:57.0
Amount: 2025.68 CZK
Payment No.: VK2202080048574150
Due to the foreign exchange rate, the amount displayed on your statement might be a little bit different from the real price.
Please note "ktosyena.com" will be displayed on your credit card statement instead of the website from which you purchased the mentioned product.It's just used for sending bill statement by the seller's payment processor as a tool.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Should you need any further assistance, please don't hesitate to contact our Customer Services department at cs@vmcustomer.com with the transaction details listed above.
E-mail: cs@vmcustomer.com
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
If you have any question, please don't hesitate to contact us!
Po té ještě potvrzení objednávky : Dear customer,
Thanks for choosing our products!
If you have some questions, please reply this email!
Hope you can read the order info. again. It is important content as follow.
Your order ***
Your name: ***
Your shipping address: ***
Your order amount:CZK2025.68
Your order information: Turistické Boty Timberland Treeline STR Pánské Šedé OO547025,1, timberland-boty.com
Thank you for your cooperation!
Best wishes!
Od té doby jim píšu ale marně na stránkách žádný kontakt. Minulý týden přišla z celního úřadu oznámení o vyplnění formuláře na clo .To jsem zjistil poprvé že zboží je z Číny. Vyplnil jsem a čekal na zboží. Dnes přijela pošta po několika urgencích na celním úřadě kam se mimo jiné nedá vůbec dovolat a sněkým něco řešit. No a pošta přinesla jakousi igelitku a v ní nějaký hadr nebo co? Já čekal boty!!! Zboží jsem nepřevzal protože mi bylo jasné že se jedná o podvrh. Pak by mne taky zajímalo podle čeho celní úřad vyměřuje clo když ani neví co kdo komu posílá fyzicky.... Takže od stolu bum bum a jeto ....Jo a ještě znám adresu : Dobrý den,
odesílatel zásilky je:
ITMATT odesilatel
1 / 1
ID (o)
Společnost (o)
Jméno (o)
PSČ (o)
Město (o)
Část obce (o)
Ulice (o)
Č.p. (o)
Č.or. (o)
Stát (o)
HU QIONG HU QIONG 528000 FOSHAN No27 Jiangwan 1st Road CN
Nevím zda to bude něco platné ale jen aby si lidi dali pozor na tyto stránky,já se s penězma už rozloučil moje blbost. Děkuji za Váš čas. Petr Hošek
Nevím jestli na tohle nějaké řešení je,ale jen jsem chtěl upozornit ostatní lidi aby si dali pozor na tyto stránky kde není z ničeho patrné že se jedná o Cˇínu....já osobně jsem na tyto obchodníky vysazený a nikdy bych si z Číny nic neobjednal....
|
Tweet |
Úvodem upozorňujeme spotřebitele, že e-shop neuvádí svého provozovatele - není tak pro nás možné dohledat, kdo za tímto e-shopem stojí a vymáhání práv tak bude mnohem složitější. Budeme však podnikatele kontaktovat na e-mail, který nám spotřebitel poskytl.
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Protože není jasné, kdo za e-shopem stojí, nelze ani určit, který dozorový orgán bude příslušný (záleží na státu prodávajícího). Je však možné kontaktovat Českou obchodní inspekci s podnětem na kontrolu (https://www.coi.cz/podatelna/).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.