Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
doufám že už se touto stížností začne někdo zabývat , protože tohle je neúnosné. Není jeden den, kdy by nebyl problém na trati Beroun- Praha. Neustale porucha trakčního vedení , vlak se ani nerozjede, dojede do poloviny cesty, výluky apod. Momentálně opět trakční vedení. Průvodčí nema ani tu soudnost obejít vlak a obeznamit nás co je za problém a jak dlouho to zhruba bude trvat. Jede tady jen jedna věta dokola ze se omlouvat za zpoždění. Já si myslím ze během hodiny co už tady sedíme mohl někdo zvednout zadek a obejít ty 3 vagóny vlaku. Já nemít internet v mobilu tak vlastně nevim co se děje!Platim měsíčně 1200kc ze měsíčník ale nedojedu nikam. Myslím že je na místě a zároveň i žádám o kompenzaci. O tomhle problému rozhodne víte moc dobře a stále tady dáváte snad nejstarší vlaky co mate v depu. Očekávám reakci a zpětnou vazbu adekvátní jinak už to poženu dal aby to konečně někdo začal řešit !
Kompenzace a řešení
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.