Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56066Jízdní výlukový řád

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 hodin 22 minut

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2022, před 3 lety

Markéta Neumannová

Znění stížnosti

Špatná návaznost výlukového spoje z Radimi do Kolína. Autobus místo vlaku ujíždí o 10 minut.
Vlak z Radimi odjíždí 6.42 v Pečkách je 6.48 a autobus odjíždí v 6.38. Tento spoj byl vždy navazující. Syn se nemůže dostat do školy. Jezdí až do Kutné Hory a tímto výlukovým jízdním řádem je to velmi komplikované. Prosím o přezkoumání tohoto spoje.
Děkuji Neumannová


Požadované řešení

Úprava spoje týká se to vice žáků které se potřebují dostat do školy v tento čas.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2022 10:01, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.