Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Těšila jsem se na krásnou měkkoučkou obuv na mé bolavé nohy,ale to co mi přišlo je opravdu něco hrozného.Tvrdá smradlavá plasová hrůza.Bohužel reklamaci vyřizuji se zpožděním,ale ležela jsem v nemocnici.Obuv bych chtěla vrátit,a ráda bych dostala své peníze zpět.
Homeshoes-BCK 38. Obj.2729257
Vrátit peníze
|
Tweet |
Jestliže doručené zboží neodpovídá objednávce, má spotřebitel nárok na reklamaci, neboť je zboží vadné. Tato reklamace musí být vyřízena řádně a včas.
Dle § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, platí, že prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků a nabízených služeb, případně i v místě nebo sídle podnikání.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.