Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Touhle cestou se obracím o pomoc a radu,vzala jsem si úvěr u spolecnosti Profi credit,jakmile mi byla častá schvalena a vyplacena všechny informace o smlouvě a splátkový kalendář mi během 2 týdnů od vyplácení přišel v dopise na mou adresu,ale nic z toho nebylo v pořádku, místo přeplatku cca 40 000,- bylo přes 70 000,- místo pojištění půjčky byla nepojistena i přes podpisu o pojištěnou půjčku. Tak jsem po měsíci přes svou banku se rozhodla o sloučení půjček a do toho zahrnula i Profi credit,moje banka jim zaslala větší částku než měla být uhrazena(tak to dělají banky při konsolidaci úvěrů) celková částka za předčasné splacení úvěru. Ale i když moje banka jim zaslala větší částku a bylo jim oznámeno že při vrácení zbylé částky to mají odeslat na můj bank.ucet,tak mi od nich akorát přišel dopis že je vše uhrazeno ale zbytek peněz co měli vrátit jsem nedostala. I přes několikáté telefonní kontaktování společnosti mi bylo řečeno pouze to že je úvěr uzavřen a celá částka uhrazena.
Předčasné splacení celého úvěru a nevrácené peníze navíc
Byla bych ráda kdyby mi společnost Profi credit vrátila přeplatek, který jim zaslala moje banka i s informacemi kde mají přeplatek peněz vrátit,který mi náleží právem.
|
Tweet |
Jestliže společnost opravdu zadržuje částku bez právního důvodu, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení. Společnost je povinna tuto částku spotřebiteli vrátit. V případě, že tak neučiní ani po výzvě spotřebitele, může poté spotřebitel požadovat úroky z prodlení. Protože však neznáme obsah této smlouvy, nemůžeme s jistotou říci, zda se o bezdůvodné obohacení jedná.
Podrobnější informace o spotřebitelském úvěru lze nalézt na stránkách Finančního arbitra, který také vykonává dozor v této oblasti (https://finarbitr.cz/cs/oblasti/uver.html).
Jestliže se spor nepodaří vyřešit smírně, může se spotřebitel obrátit na dozorový orgán, kterým je (jak je zmíněno výše) finanční arbitr. Návrh lze podat zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.