Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dne 26.2. 2022 v dopoledních hodinách zakoupeno balené grilované kuře. Po rozbalení doma jsem zjistila, že křídla kuřete jsou nedostatečné ocistena, trčí z nich dlouhé letky peří.Mela jsem po chuti. Domnívám se, že toto by se stávat nemelo. Pracovnice, která kuře připravuje na gril, koření jej, by snad mohla kuře i docistit, když že zpracovatelského závodu přijde v tomto stavu. Vše je jen o lidech. Poslala bych i obrázek, pokud bych věděla kam a jak.Děkuji. Pragerova
Zajistit, aby pracovníci na tomto úseku dbali na to, aby produkt,který nabízí zakaznikovi byl bez závad.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.