Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#56082Reklamácia Ebike Sava deck 19L/29

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2022, před 3 lety

Miroslav Kozák

Znění stížnosti

dneska som prevzal Ebike Sava Deck 29, ktorý som reklamoval dňa 14.01.2022 cez predajcu ALZA .


Ten bol podľa reklamačného protokolu v servise u Vás.( viď foto v prílohe).


Doma pri jeho vybalovani som zistil, že k nemu chýba predná časť predstavca na riadidlá so 4 ks śrub a 1 kus osky na uchytenie predného kolesa, ktoré bolo zdemontovane.
Ja som tento Ebike odovzdal u predajcu ALZA kompletný, nebol rozobratý.
Poprosím Vás o doposlanie chýbajúcich dielov bycikla, nakoľko bez nich neviem posúdiť výsledok Vami vykonanej práce.


Produkt

Reklamácia v.v ASRE21738251


Požadované řešení

Okamžitá dokompletizacie kola, alebo jeho výmena za v jizdy schopné stavu,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 09:49, před 3 lety

V souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci odpovídá ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.

Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by vzhledem k povaze poškození (zjevné) bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno. Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby subjekt nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.3.2022 10:02, před 3 lety

Dobrý den,

děkuji za předání případu a Vaše vyjádření. Reklamaci jsem ověřovala a dle zjištěných informací je chybějící příslušenství připraveno k výdeji na pobočce Poprad. Majitele reklamace jsme o možnosti výdeje informovali již v předchozích dnech, pro jistotu jsem ho však znovu e-mailově kontaktovala.

Přeji hezký den, Kateřina - Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2022 10:27, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 14:45, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.4.2022 14:57, před 3 lety


Miroslav Kozák

Dodatočne sa to u nich našlo.
Vyrizeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.4.2022 19:35, před 3 lety

Dobrý den, děkuji Vám za Vaši zprávu. Pokud již nebude mít spotřebitel další otázky, požádám Vás o uzavření sporu.
Děkuji. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2022 13:03, před 3 lety

Vzhledem k vyjádření obou smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.