Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56090Nemožnosť ukončiť posielanie neželaných zásielok

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2022, před 3 lety

Peter Pekarovič

Znění stížnosti

Napriek opakovanému neprevzatiu a vráteniu zásielky asi liekov a jasnej požiadavke neposielať žiadne ďalšie zásielky - aj telefonickým kontaktom na pevnú linku v Bratislave - mi prišli 1.3.2022 naraz 2 zásielky na Peter Pekarovic, Hlohova 13, 92001 Hlohovec,Slovakia. Opakovane v minulosti aj SMS so žiadosťou zaplatiť aj s hrozbou prípadného poplatku za vymáhanie.


Produkt

Asi výživové doplnky odosielateľ: Stander Sp.zo.o, PO Box 1098, SE -202 26 Malmo,Sweden


Požadované řešení

Prevziať späť obe neotvorené zásielky a už NEPOSIELAŤ ŽIADNE ďalšie zásielky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2022 12:24, před 3 lety

Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či právě po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Není-li již možné od smlouvy odstoupit, je nutné smlouvu vypovědět.

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko) a odstoupit od smlouvy, popřípadě smlouvu vypovědět.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2022 12:27, před 3 lety

Spotřebitel nás informoval prostřednictvím e-poradny, že společnost s ním navázala kontakt a případ je v řešení. Stížnost na něj tímto přeřazujeme, aby měl možnost potvrdit smírné vyřešení sporu a stížnost případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 15:33, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2022 16:25, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.