Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#56096Česká pošta Cheb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 hodin 2 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2022, před 3 lety

Andrea Zvalčáková

Znění stížnosti

Dobrý den , x let mám podepsaný dokument u ČESKÉ POŠTY o shromasždování své pošty na jedné pobočce v Chebu. Bohužel x let se takto nestává. Překousla jsem a nestěžovala si na to, že musím svou poštu po v všech pobočkách v Chebu České pošty hledat , ale s čím se již smiřovat nehodlám je to, že Česká pošta nejen , že není schopna mi ukládat moji poštu na jedné pobočce , ale také mi 2x týdně , když osobně dorazím na danou pobočku v Chebu PS4 35003 stále tvrdí to, že žádnou poštu nemám. Propasla jsem soudní jednání, získala exekuci , a nemám zákonné pojištění a to vše kvůli neschopnosti české pošty.

Děkuji S pozdravem Andrea Zvalčáková


Produkt

nedoručené psaní


Požadované řešení

Soudní jednání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2022 10:20, před 3 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.